Gå til innhold

Ikke handicappet nok til å få Hc parkeringsbevis??

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/dwOXWo/gry-hege-51-mangler-armer-og-bein-fikk-avslag-paa-handikap-parkering

og da mangler du bein og armer?? Syns jeg var arrogant av Oslo kommune. Er de blinde???

Vet da av mange som har slikt bevis som man ikke ser handicappet til en person. Hvordan har de fått men ikke denne kvinnen??

Er litt rystet over hvordan folk i verdens beste land blir behandlet …

I går kom jeg i prat med en kar med kreft og rullator som ventet på en taxi og det var ikke meg og han fortalte at han hadde time på sykehus forrige uke kl 13 men pga samkjøring i pasientreiser måtte han dra kl 6.30 fordi en annen hadde time 7.40?? Faan jeg blir rystet over hvordan syke folk behandles i dette landet.

Det endte med han hadde fått sønnen sin til å kjøre seg men fikk ikke en krone av HELFO for å tatt sakene i egne hender. Det ser ut som det er det pasientreiser ønsker. Få de til å kjøre sjøl så de sparer noen få kroner.

En skal være glad en er enda frisk og oppegående 

Endret av GrønnNellik68
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anonymkode: ba786...87e

Skrevet

Var nesten så jeg ikke trodde det jeg leste saken. Noen må virkelig røske tak i Nav og sine meningsløse beslutninger.

Skrevet
Gossip1 skrev (2 minutter siden):

Var nesten så jeg ikke trodde det jeg leste saken. Noen må virkelig røske tak i Nav og sine meningsløse beslutninger.

Jeg vet at det er lett å skylde på NAV altså, men det er ikke NAV som bestemmer hvem som får HC kort eller ikke. Det står i artikkelen at det er Bymiljøetaten i Oslo kommune.

Anonymkode: ad80f...611

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg vet at det er lett å skylde på NAV altså, men det er ikke NAV som bestemmer hvem som får HC kort eller ikke. Det står i artikkelen at det er Bymiljøetaten i Oslo kommune.

Anonymkode: ad80f...611

Da får de riste de som er ansvarlig for det ubrukelige vedtaket. 

Skrevet
Gossip1 skrev (På 13.9.2022 den 20.47):

Hvorfor skal man angripe nav for dette? 

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvorfor skal man angripe nav for dette? 

Sorry, gikk litt fort her. Men som sagt tidligere innlegg så få de som har vedtatt ett så ubrukelig vedtak skikkelig ristes.

Endret av Gossip1
.
Skrevet

Hun får smøre seg inn med Skokrem og oppsøke Bymiljøetaten 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...