Gå til innhold

Glasshylle til vindu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter og leter, men har ikke vært hos glassmester da...Men det må da være noen vanlige butikker som selger dette?

Glasshylle til å feste I selve kjøkkenvinduet? Som man kan sette en blomst på e.l.

Har vært innom Ikea's baderomsavd. men de blir enten for brede eller smale.

Målene jeg er ute etter er: 95 cm lang og 12 cm i dybde. Tror det er et vanlig standard-vindu vi har...

:roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hørtes ut som noe som knekker litt for lett.

Skrevet

Åh, det vil jeg også ha, men har så smale karmer at det nok ikke funker... :tristbla:

Skrevet
Det hørtes ut som noe som knekker litt for lett.

Skal da ikke kunne knekke hvis det er bra nok kvalitet på glasset? Dessuten er det merker etter at forrige eier har hatt en hylle der!

Det må forresten ikke være glass, gjerne annet materiale også!!

Ingen tips??

Skrevet

Du kan f.eks. få skjært til hylle av sponplate, mdf eller annet materiale og dekke den med glassmosaikkfliser. Flisene kjøper du hos Panduro eller i en vanlig flisebutikk. Lette å lime på.

Skrevet
Skal da ikke kunne knekke hvis det er bra nok kvalitet på glasset? Dessuten er det merker etter at forrige eier har hatt en hylle der!

Det må forresten ikke være glass, gjerne annet materiale også!!

Ingen tips??

Du skal ha rimelig tykt (og dyrt) glass hvis den hyllen skal tåle blomsterpotter. Da blir det nok såpass tykt at kantene må slipes nøye i fasong og sånt, og det er dyrt.

Klart forrige eier kan ha hatt hylle der, det sa jeg da heller ingenting om? :overrasket:

Jeg ville hatt en solid trehylle malt i samme farge som karmen. Det er billigere, penere (mer i ett med resten av vinduet), tryggere og tåler mer støv før det må vaskes. Glasshyller uten dører foran synes jeg ofte må vaskes annenhver dag, for støvet synes så godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...