AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg er inne i en krevende fase i en ny jobb med mye presentasjoner og møte nye folk. Samtidig har min mor blitt svært syk og det er snakk om kanskje måneder igjen av livet, men ingenting er sikkert enda pga under utredning. Jeg henger ikke helt med på jobb og sliter med konsentrasjon og tristhet… noen som har vært i samme situasjon eller har gode råd.,, Anonymkode: 2d4dc...270
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Delvis sykemelding? Det kan du få i slike situasjoner. En kollega hadde det mens hans mor lå for døden. Anonymkode: 62614...cc0 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Er du leder eller arbeidstaker ? Ta et møte med leder og forklar livssituasjonen, kan være mulig for tilrettelegging på jobb. Velg vekk alt som ikke er viktig i privatlivet, som du ikke må gjøre. Mental hvile der du kan. Og be om hjelp. Sykdom i nær familie er en unntakstilstand hvor du ikke kan leve som før med den tilleggsbelastningen, da sliter du deg ut ❤️ Be om hjelp til ting som må gjøres fra venner, naboer etc og ta godt vare på deg selv oppi det, f.eks ved å tilrettelegge for nok søvn. Anonymkode: 4e548...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå