Gå til innhold

Hvis man har sex med noen som har skiftet kjønn, vil man oppdage det da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man har sex med noen som har skiftet kjønn, vil man merke det da? Hvis ei som har vært dame har endret seg til å være mann, vil operasjonen gjøre penis helt normal? Eller vil man oppdage at det er noe som ikke stemmer?

Anonymkode: 93826...e40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En cis-kvinne vil aldri kunne få en full size penis men klitoris vokser pga hormonene og kan bli opp til ca ti centimeter og fungere som en liten penis. Klitorishetten blir som forhuden osv. 

En cis-mann derimot kan gjennomgå en operasjon som gir han en veldig ektelooking vagina. Ble helt sjokkert første gang jeg så bilder! Og det sies at de kjennes lik ut som vaginaer å penetrere også, men det blir såklart aldri samme reproduktive funksjon som en vagina siden den mangler hele det reproduktive systemet. 

Anonymkode: c23ab...b61

Skrevet

Jeg så en film om en fyr som hadde skifta kvinne og hadde gifta seg med en mann uten at han visste noe om det. Så han levde med den løgnen en del år før han ble oppdaga.

Tror det er verre andre veien ja. Man kan få en penis, men den er mest sannsynlig liten og fungerende, eller stor og ikke så fungerende. Og i noen tilfeller tar man hud fra armen eller andre steder for å konstruere den så ha har man et arr fra det. 

Anonymkode: 8f562...32d

Skrevet
On 9/13/2022 at 12:23 AM, AnonymBruker said:

Jeg så en film om en fyr som hadde skifta kvinne og hadde gifta seg med en mann uten at han visste noe om det. Så han levde med den løgnen en del år før han ble oppdaga.

Anonymkode: 8f562...32d

Tenker det ble litt av en oppvask. Om det da ikke endte med alvorlige voldshandlinger. Tenk å prøve seg på et så grotesk bedrag.... 

Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Det er (foreløpig) ikke mulig å lage en fungerende penis, så det ville ikke være mulig for en kvinne til mann å skjule at vedkommende har operert seg.

Andre veien blir det mer naturtro, men ikke nødvendigvis akkurat som en født kvinne. Tror eksempelet med personen som skjulte at hen var født mann i mange år må være et ekstremtilfelle. En kunstig vagina blir ofte ikke så dyp, og man må bruke dildo jevnlig for at den ikke skal gro igjen. For ikke å snakke om at en født mann ofte har en mye kraftigere og større kropp enn en kvinne, og dermed vil "avsløre" seg allerede der.

Skrevet

Jeg har hatt samleie med en som hadde skiftet kjønn fra mann til kvinne... skjønte det først lenge etterpå da vedkommende sto frem som kjønnsoperert... men sexen med henne var bra... 😊

Skrevet
lh45 skrev (26 minutter siden):

Jeg har hatt samleie med en som hadde skiftet kjønn fra mann til kvinne... skjønte det først lenge etterpå da vedkommende sto frem som kjønnsoperert... men sexen med henne var bra... 😊

Jeg forstår oppriktig ikke hvordan det er mulig. De blir jo ikke våte på samme måte??

Anonymkode: 4a465...008

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...