Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er nylig utdannet, men kjenner at jeg trolig ikke vil trives innen dette yrket for alltid. Jeg ønsker meg en roligere jobb og minimalt med fysisk menneskekontakt. Ser for meg en kontorjobb. Sliter litt med å finne en veldig god oversikt, så da spør jeg her om noen har forslag :-)

Hva jeg ser etter:

- Kontorjobb og pc-arbeid.

- Lite eller enkel økonomi innblandet. Gjør det bra i matte, men tall er ikke noe som interesser meg til en slik grad at jeg ønsker å jobbe med det i en stor grad. Men skal ikke utelukke det helt, så lenge det ikke blir for avansert. 

- Kunne godt tenkt meg noe som har med håndtering av f.eks eposter:) 

- Helst noe med ikke for lav lønn. Vil helst ha rundt 500k/året.

Anonymkode: 1d3e1...c6a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo regnskapsarbeid. Det er ulike nivåer innen dette, som regnskapsmedarbeider, regnskapsansvarlig/regnskapssjef, til autorisert regnskapsfører.

Du må regne med å legge ned en god del innsats om du ikke har erfaring med dette, men om du blir god og får erfaring og referanser, er det mange jobber der ute. 

Tenker ellers på mer administrative jobber, med litt økonomiarbeid, det burde være mulig å oppnå en slik lønn du nevner.

Anonymkode: 3cb48...280

Skrevet

Sekretær. Jeg startet som sekretær og jobbet med raskt oppover, så oppgavene var ikke typisk sekretær-oppgaver, men administrativt. Har aldri hatt gjort regnskap, men hender jeg må regne ut feks pris osv. Jobber i dag i administrasjonen i en nettbutikk. 👌🏼

Anonymkode: 9650d...86c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...