AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Hva slags sosiale medier bruker du? Er det noen du har valgt å slette? Hvorfor? Har slettet Instagram og tiktok da det ikke gir meg noe, jeg bare scroller fordi det er (var) der. Facebook er kjekt mtp familiegrupper og arrangementer. Har slettet appen, så ser innom når jeg gidder. Har nesten ingen der, og folk er ikke så aktive på facebook lenger (av de jeg kjenner). Men Snapchat sliter jeg med. Ønsker å slette det, men samtidig er jeg redd for å være litt utafor.. Jeg vet det finnes flere slike tråder, spesielt fra en god del år siden. Derfor ønsket jeg å lage en som er nyere. Anonymkode: cd03a...11d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Bruker ikke Facebook og instagram lengere. Kun snapchat. Det holder.. Anonymkode: 3e7ef...5e3 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Har bare tiktok og instagram Tiktok fordi det er gøy, og Instagram for å følge interesser og hobbyer og folk jeg syns er spennende på en eller annen måte. Anonymkode: 8b402...91e 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Jeg slettet Tiktok leeeenge siden, da jeg bare brukte dagen på å scrolle, som ikke ga meg noe. Instagram vurderer jeg å slette også, da det også har blitt en copycat av Tiktok. Snapchat har jeg og trenger jeg, da jeg snakker med venner der. Facebook har jeg også og trenger det mest av alle, da jeg er med i jobbgrupper. Anonymkode: 5bda3...8e4 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Facebook og Instagram, men kommer kanskje til å bytte IG med Vero. Anonymkode: 5e542...002
skreppamedleppa Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Slettet brukeren min på Facebook for 4 år siden og har ikke sett meg tilbake, bruker dog messinger til jobb prat og gode venner. Tiktok har jeg aldri hatt snapchat, blir litt for ensformet synes jeg. Har logget meg av en periode nå og synes det igrunn er veldig digg. Instagram ❤ altså, her finner jeg så mye fantastisk inspirasjon. Jeg kan titte innom på vonde dager og alltid finne noe å le av, noe som virkelig lyser opp dagen min og gjør den bedre enten i form av bek mørk humor hvor jeg ender opp med å le så det synger etter av noe virkelig gjenkjenbart eller bare rare dyrevideoer, gode råd og peptalk, eller interiør, fantastiske dyretrenere med en lidenskap for jobbing med dyr, gode mattips selv for noen som synes kjøkkenet er et bur så å si, gode turtips, fantastiske naturbilder som jeg blir inspirert av og allr annet tullball en finner på instagram. Instagram elsker jeg virkelig og kommer nok aldri til å slette den appen. Legger ut en del her også, følger venner og kjente. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Kuttet ut alt! I dag bruker jeg tlf, e-post, mms og sms....det er nok! Hilsen ei som var helt hekta på alt....fucka opp søvnen og livet mitt helt. Nå slipper jeg det mentale kvelertaker.... Anonymkode: 5bbf0...f65 3
Troyamin Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Hadde Facebook for mange år siden. Forsøkte meg på Snapchat en litenperiode. Har nå kun Instagram. Nå føler jeg meg mindre tilgjengelig. Før følte jeg at jeg måtte være "på" for andre 24/7.
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Jeg har Facebook og Snapchat, aldri hatt noen andre.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Anonym Brukar0 skrev (Akkurat nå): Jeg har Facebook og Snapchat, aldri hatt noen andre. Du kan jo kutte ut det Anonymkode: 5bbf0...f65
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du kan jo kutte ut det Anonymkode: 5bbf0...f65 Nei.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Jeg har prøvd Twitter, Snapchat og tiktok men fant ut at det var ikke for meg. Bruker messenger, LinkedIn, Facebook kun til grupper og Instagram kun til slekten. ønsker å kutte Facebook ( har hatt det siden det kun var for studenter) men litt redd for å gå miste om noe. Har ikke appen da så oppdaterer meg annenhver uke. Anonymkode: 98ba4...e57
flusa Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva slags sosiale medier bruker du? Anonymkode: cd03a...11d Fb,snap,instagram,kg.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 Bruker Facebook til å diskutere i forskjellige hobbygrupper. Har konto på Twitter, men er bare der for å lese. Anonymkode: 25444...da8
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 Har Facebook for familien sin skyld, bor ikke i samme land som dem. Har en instagram konto for jobben min og en privat, dette er vel den jeg liker og bruker mest. Har snapchat, igjen for familien. Har twitter og tiktok, men tror jeg sletter begge snart, begge er full av idiotisk innhold. Tror det verste og dummeste av menneskeheten holder seg der. Anonymkode: 42ae5...96f
Gjest AprilRyan Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 Facebook/messenger og Instagram. Har ingenting annet og ser ikke hvorfor jeg skulle ha hatt noe mer enn det. Facebook bruker jeg på en helt annen måte enn før. Før la jeg ut mer bilder, skrev statuser osv. Nå gjør jeg ikke det, men synes det er greit siden jeg har familie der, jeg driver litt med frivillig arbeid så da er det mye angående det og i tillegg er det noen sider og grupper jeg følger med på. Synes det har blitt litt vel mye annonser og annet tull der. På Instagram legger jeg ut litt bilder og sånt. Ikke av meg selv, men av andre ting. Følger også kontoer med diverse jeg interesserer meg for.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 Noen som har hatt det vanskelig med å slette snap (evt andre some), men som bare gjorde det? Synes det er så utrolig vanskelig. Er jo ikke interessant med bilder av ølflasker på fest, middagstallerkener og sånt. Er som sagt i HI at jeg er redd for å være utafor, men det er jeg jo ellers i livet. Anonymkode: cd03a...11d
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 Bruker Facebook, Snapchat og Instagram. Facebook kun til grupper - er i mange grupper med felles interesser, fortrinnsvis trening. Poster der, ekstremt sjelden andre steder. Snapchat til å sende snap til de nærmeste + to vennegrupper, noen ganger story med hundene. Insta til bilder av hundene + følger masse treningsfolk for tips og inspo. Anonymkode: 01003...5ca
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 Jeg har både Facebook, Snap og Insta. Men jeg bruker ærlig talt ikke noen av dem. Legger aldri ut noe lenger og sender ikke noe heller. Har rett og slett ikke noe behov for det. Anonymkode: 16884...c43
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Blir bare mindre og mindre. Facebook har jeg droppet helt. Bruker fortsatt litt Instagram og Snap. Anonymkode: f824c...2e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå