Gå til innhold

Tips til beste hold-in undertøy for mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har aldri hatt hold-in før og trenger tips! Ser at på zalando skriver mange at kanten ruller ned. Fins det en som gir bra hold for magen og som samtidig er usynlig uten kant under stram topp? 

Anonymkode: 0de4f...a97

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Har aldri hatt hold-in før og trenger tips! Ser at på zalando skriver mange at kanten ruller ned. Fins det en som gir bra hold for magen og som samtidig er usynlig uten kant under stram topp? 

Personlig foretrekker jeg en stram holdintopp, ikke truse, nettopp for å unngå en magedeler, eller at kanten skal rulle ned. Holdintopp kan du finne på lindex eller zalando, ellos, ellers på nett. Kjøp gjerne en litt liten str, så du får en holdineffekt, det gjør ihvertfall jeg.

Anonymkode: 90501...6c6

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Personlig foretrekker jeg en stram holdintopp, ikke truse, nettopp for å unngå en magedeler, eller at kanten skal rulle ned. Holdintopp kan du finne på lindex eller zalando, ellos, ellers på nett. Kjøp gjerne en litt liten str, så du får en holdineffekt, det gjør ihvertfall jeg.

Anonymkode: 90501...6c6

Har du tips til en konkret en? Har kjøpt flere men endt opp med å sende i retur.. 

Skrevet

Jeg har en hold-in top som er så lang at den kan brukes både under kjole og til bukser. Enkelt å justere lengden når du kler den på. 

Anonymkode: 65d72...059

Skrevet

Jeg bruker en hold in body fra B young. Ikke dyr, koster 400, og funker gull. Den er som en badedrakt, slik at ingenting ruller her el der. Den dekker heller ikke bh, den går rett under bh, noe jeg syns er best så du ikke blir så mange kanter overalt. 

Eneste minuset er jo at den er som en truse nederst, slik at den ikke holder inn over lår, men så var det jo heller ikke det du spurte etter. Lykke til. 

Anonymkode: 95f93...5d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...