Gå til innhold

Hvilke vinterjakker/kåper er inn nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymkode: 93710...a45

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har en parkas fra i fjor, en fra sport Outlet. Men usikker på om den passer pga vektnedgang.🤔

Har ei gul kåpe, og en grønn døffel(?) Kåpe jeg fant da jeg var i Oslo sist 😊 

Sverger til god parkas, men, vi har ikke samme vinteren som resten av Norge. Så er ikke hvert år vi får stort med minusgrader engang, høst hele året 😂

Skrevet

Moncler er alltid fint!

Anonymkode: 73c5c...334

Skrevet

I fjor var det iallefall morgenkåper i ull. Med digre lommer på hoftene, slik at man får megahofter. 

Anonymkode: e9f73...722

• Liker 3
Skrevet

Jeg så flere unge damer med overdimensjonerte, lange dunkåper i går ettermiddag på t-banen. Det var sånt ubestemmelig høstvær at noen gikk i t-skjorte, mens andre gikk i boblejakke eller de nevnte dunkåpene. Det er jo kaldt om morgenen når man går hjemmefra.

Overdimensjonerte ytterplagg så ut til å være greia. Så flere med sånne skjortejakker, og de var også "for store", og gjorde at kroppen under ble helt usynlig og uformelig i det store plagget. Greia nå ser visst ut til å være at man ikke skal vise kroppen man har lenger, den skal gjemmes under uformelige, alt for store plagg.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Million skrev (23 minutter siden):

Jeg så flere unge damer med overdimensjonerte, lange dunkåper i går ettermiddag på t-banen. Det var sånt ubestemmelig høstvær at noen gikk i t-skjorte, mens andre gikk i boblejakke eller de nevnte dunkåpene. Det er jo kaldt om morgenen når man går hjemmefra.

Overdimensjonerte ytterplagg så ut til å være greia. Så flere med sånne skjortejakker, og de var også "for store", og gjorde at kroppen under ble helt usynlig og uformelig i det store plagget. Greia nå ser visst ut til å være at man ikke skal vise kroppen man har lenger, den skal gjemmes under uformelige, alt for store plagg.

Sånn som vi gjorde på 90-tallet. Jeg var tenåring da. Alt av overdeler var fem nr for stort 😂

• Liker 7
Skrevet
Million skrev (8 timer siden):

Ja, det er så stusselig. Jeg hater at det er sånn. Men får omtrent ikke tak i klær som er laget annerledes. Så man blir nesten "tvunget" til å følge moten. Jeg gleder meg til om 6,7 10 år. Da er det noe helt annet som er på mote igjen! Håper figurnære plagg 🤞🤞

Anonymkode: e1118...5df

• Liker 2
Skrevet

Ser masse damer med "morgenkåpe-kåper" nå :) Har lyst på en sånn, synes det er pent. Shackets ser ut til å være ut, før hadde alle dem.

Anonymkode: c23ef...2be

• Liker 1
Skrevet

Spør du for å finne ut hva du ikke skal kjøpe?

Skrevet
norw skrev (Akkurat nå):

Spør du for å finne ut hva du ikke skal kjøpe?

Ikke jeg som spør. Men jeg er 40+, og klikket meg inn i tråden for å lære. Vil gjerne kjøpe noe nytt som er "inn", men samtidig meg. 

Orker ikke bli kjerring, orker ikke bli den "originale", orker ikke være den hiver meg på trender som ikke passer meg. 

De fleste etterstreber nok en balanse :)

Anonymkode: 62178...0ff

• Liker 7
Skrevet

Bikerjakker i skinn, ullblazer,bomberjakke, lang ulljakke,  Trench, quiltete jakker, klassisk ullkåpe(gjerne kamelfarge..evig trendy) og vester! Gjerne lange boblevester:) 

• Nyttig 2
Skrevet

Det er jo mye bedre å kjøpe en tidløs som holder flere sesonger enn å måtte kjøpe ny jakke hver sesong. Jeg begynner den niende sesongen med min fjällräven parkas

Anonymkode: 847ff...fe1

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
CrazyCatLady2500 skrev (12 timer siden):

Sånn som vi gjorde på 90-tallet. Jeg var tenåring da. Alt av overdeler var fem nr for stort 😂

Stemmer. Jeg hadde en svart fuskepels fra HM. Så ut som en grizzlybjørn. 🤣

Anonymkode: 81280...b36

• Liker 4
Skrevet

Ja, det er overdimensjonerte boblejakker som er det store. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er så stusselig. Jeg hater at det er sånn. Men får omtrent ikke tak i klær som er laget annerledes. Så man blir nesten "tvunget" til å følge moten. Jeg gleder meg til om 6,7 10 år. Da er det noe helt annet som er på mote igjen! Håper figurnære plagg 🤞🤞

Anonymkode: e1118...5df

Klassiske ullkåper med belte som knyttes i livet er alltid inn og det finnes massevis i butikkene. De er jo figurnære.

Anonymkode: 8212a...405

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, det er overdimensjonerte boblejakker som er det store. 

3_Kendall-Jenner.jpg

Anonymkode: 9a1ce...7f8

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

3_Kendall-Jenner.jpg

Anonymkode: 9a1ce...7f8

Har ei kollega som bruker stor dunjakke fra Bergans eller noe. Jeg hadde følt meg som et blåbær 😂🫐 Aldri likt dunjakker heller, hverken tykke eller tynne. 🫣

• Liker 1
Skrevet
Gladidagogså skrev (6 timer siden):

Bikerjakker i skinn, ullblazer,bomberjakke, lang ulljakke,  Trench, quiltete jakker, klassisk ullkåpe(gjerne kamelfarge..evig trendy) og vester! Gjerne lange boblevester:) 

Aldri helt skjønt boblevest. Man fryser jo på armene? Ihvertfall her i vest der det blåser stiv kuling 💨

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker ullkåpe i nøytral farge, som har belte rundt livet. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 22.52):

Moncler er alltid fint!

Anonymkode: 73c5c...334

Whh nei, har sett Joakim Lundell sine 🤣🤣

Anonymkode: 76ceb...ffc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...