Gå til innhold

Slankepress på Tise, Finn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selger unna masse klær på Tise og Finn, men synes det er et veldig slankepress. Jeg er en størrelse 44 selv, og klærne mine er normale og laget for de med hofter og litt bryst. På Tise og Finn er alt størrelse 34 og 36, og de viser bare masse modeller. Hva slags tull og seksualisering av kvinnekroppen er dette? Håper at flere boikotter disse selgerene!!

Anonymkode: aad5b...129

Videoannonse
Annonse
Skrevet

What? 
Du tenker kun på deg selv du :) 

Anonymkode: 839a6...b31

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Selger unna masse klær på Tise og Finn, men synes det er et veldig slankepress. Jeg er en størrelse 44 selv, og klærne mine er normale og laget for de med hofter og litt bryst. På Tise og Finn er alt størrelse 34 og 36, og de viser bare masse modeller. Hva slags tull og seksualisering av kvinnekroppen er dette? Håper at flere boikotter disse selgerene!!

Virker nesten som noen prøver å selge sex igjennom sidene der.

Anonymkode: 99f12...d60

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ? Er du sur fordi det finnes tynne folk? 

Anonymkode: 72ef4...bf6

• Liker 10
  • Nyttig 3
Skrevet

Både Tise og Finn er det jo mest privatpersoner som selger ting, er du seriøst sur over at folk selger klærne sine??

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg elsker Kvinneguiden 😂😂😂

Anonymkode: 231d9...051

• Liker 7
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du TULLER nå? Så tynne folk skal ikke få selge klærne sine brukt, mener du? 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Virker nesten som noen prøver å selge sex igjennom sidene der.

Anonymkode: 99f12...d60

Ikke bare prøver .. 😊🤩

Anonymkode: 910d9...606

Gjest AprilRyan
Skrevet

Jeg er ikke størrelse 34 eller 36 så jeg ser ikke på klær i de størrelsene. Det er masse klær i større størrelser så hvorfor se på klær man ikke skal kjøpe?

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Slike utsagn er til å spy av. 

Anonymkode: 92b65...a8e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Altså, hvis man oppsøker en plattform befolket hovedsakelig av jenter og unge kvinner, så sier det seg selv at flertallet trolig ligger i nedre enden av størrelsesskalaen.  

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg selger mine gamle klær i størrelse 36 på Finn, fordi jeg nå er en størrelse 44/46 takket være at kroppen min bestemte seg for å bli alvorlig syk og medisinene mot den sykdommen gjør meg bælfeit.

Anonymkode: 5bc86...440

• Hjerte 1
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hæ?? Skal ikke "tynne" få lov til å selge klær?

Anonymkode: 83fc8...d99

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Enig med ts i at det er lite å finne på tise for oss, men det er jo ingen planlagt politikk, det er privatpersoner som selger og ofte unge jenter, de må få lov å selge klærne sine.

Anonymkode: e936d...298

Ryddet for sitat av slettet innhold og svar til dette. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Så folk som bruker små eller normale størrelser skal ikke få lov til å vise klærne sine og selge dem?

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, avsporinger og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Skrevet

Hvis du er godt voksen og tjukk og god, men ikke tåler å se unge og slanke, bør du kanskje heller holde deg unna slike plattformer?

Anonymkode: 2143a...b0f

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...