AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg ønsker å jobbe med noe annet enn det jeg gjør i dag, og prøver å finne et yrke som kan passe meg. Jeg liker å skrive, liker språk, liker å gjøre research og liker veldig godt å lære nye ting. Jeg liker ikke møter, snakke/presentere foran masse mennesker eller arbeidsmiljø med masse sosiale folk. Jeg har en høyere utdannelse og kan ikke begynne på en ny. Kan ta f.eks. et årsstudium eller lignende. Noen som jobber med noe som passer til denne beskrivelsen? Anonymkode: 83778...5a0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Frilansjournalist? Sjekk ut journalistskolen. no 😊 Oversetter? Sjekk The Translator Academy med Inger Lise Kontochristos 😊 Innholdsmarkedsføring? Sjekk Høyskolen Kristiania 😊 60 stp over ett år eller deltid over to år. Lykke til🌸😊 Anonymkode: 3646f...67c
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #3 Skrevet 14. september 2022 Takk! Er det mulig å leve av å jobbe som oversetter? Er det uforutsigbart økonomisk sett? Stress? Anonymkode: 83778...5a0
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #4 Skrevet 14. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Takk! Er det mulig å leve av å jobbe som oversetter? Er det uforutsigbart økonomisk sett? Stress? Anonymkode: 83778...5a0 Ganske uforutsigbart, ja, både når det gjelder økonomi og arbeidsmengde. Men det er klart du kan være heldig og få omfattende oppdrag, slik at du vet at du har jobb en viss tid framover. Det er godt mulig å leve av det, men du bør være forberedt på at det kan ta litt tid. Jobb målrettet og effektivt, så kommer du dit. Anonymkode: 362e7...113
AnonymBruker Skrevet 15. september 2022 #5 Skrevet 15. september 2022 Jeg jobber som oversetter og korrekturleser. Det er en veldig fleksibel jobb med mye fritid, men tidvis veldig korte deadlines og ikke mulig å leve av (for meg i alle fall). Anonymkode: 355b2...73d
Yoshi Skrevet 15. september 2022 #6 Skrevet 15. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg jobber som oversetter og korrekturleser. Det er en veldig fleksibel jobb med mye fritid, men tidvis veldig korte deadlines og ikke mulig å leve av (for meg i alle fall). Anonymkode: 355b2...73d Hvilke verktøy bruker du som oversetter? Jeg er språkstudent og ønsker å lukte litt på oversetting, men går meg litt vill i de forskjellige verktøyene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå