AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #41 Skrevet 12. september 2022 Idun, Heinz blir litt for syrlig. Det er enkelte ting jeg foretrekker Heinz på. Anonymkode: 5ff19...b68
Gjest Ramona1970 Skrevet 12. september 2022 #42 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hehe Tror det er veldig stor forskjell i eddik-innholdet. Hvis man ser her har sukker og eddik byttet plass i rekkefølgen, pluss at når Heinzen har mye mindre tomatpuré så er det god plass til masse deilig eddik.😋 Heinz: Tomatpuré 55%, eddik, sukker, salt, krydder- og urteekstrakt (inneholder selleri), krydder. Idun: Tomatpuré 80%, sukker, eddik, salt, krydderekstrakt Anonymkode: 2e861...c3f Det som jeg syns er interessant her er at begge har tilsetningsstoffer, og fordi produsentene av tilsetningsstoffer som "krydder" og "krydderekstrakt" ikke trenger å inkludere ingredienslista på det så vet vi ikke hva vi spiser. Reklamen til Heinz om at de ikke har tilsetningsstoffer er altså misvisende.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #43 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Spiser folk dette skvipet?? Jeg er oppegående og lager hjemmelagd ketchup.. Anonymkode: 0058e...ad9 Innlegget virker ikke å ha vært skrevet av en oppegående person... det besvarer overhodet ikke spørsmålet, som var veldig enkelt formulert 🙄 Bare til info, om hvordan andre oppfatter deg, selv om du selv tror du er oppegående... 🤷♀️ Anonymkode: 8d9bf...bab
Ciaran og Ciara Skrevet 12. september 2022 #45 Skrevet 12. september 2022 Vi to liker Idun Ketchup best, den har den beste smaken.
K.B. Skrevet 13. september 2022 #46 Skrevet 13. september 2022 Heinz med god margin, men det må sies at det finnes mange andre ketchup merker der ute, du kan til og med lage din egen.
Brunhilde Skrevet 13. september 2022 #47 Skrevet 13. september 2022 Tja. Jeg har begge i kjøleskapet og bruker dem litt om hverandre. Heinz er, som noen andre nevnte, best til å dyppe båtpoteter eller fries i, jeg liker den litt skarpe eddiksmaken.
-jk- Skrevet 13. september 2022 #48 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Idun, Heinz blir litt for syrlig. Det er enkelte ting jeg foretrekker Heinz på. Anonymkode: 5ff19...b68 Heinz chilisaus er veldig bra, bruker den alltid i lasagne (foretrekker litt sting i lasagnen).
Arkana Skrevet 13. september 2022 #51 Skrevet 13. september 2022 Jeg spiser ikke ketchup på eller til mat, men jeg bruker gjerne litt i sauser eller marinader og da foretrekker jeg Heinz.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #53 Skrevet 13. september 2022 Heinz, uten tvil. Idun kommer i samme kategori som First Price og Coop. Bruker First Price ketchup når jeg lager tysk currysaus til bratwurst fordi den er billig (og hun som lærte meg å lage sausen brukte den). Anonymkode: 61016...756
flusa Skrevet 13. september 2022 #55 Skrevet 13. september 2022 Idun, den uten tilsatt sukker. Men, kjøper Heinz i Sverige,så bruker vel egentlig mest den. Syns den er snabla god, meen mye sukker i den..
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2022 #56 Skrevet 13. september 2022 Idun, er så jævlig mye sukker i Heinz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå