Gå til innhold

1 åring - samvær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har deres ett åringer samvær med barnefaren? Og hvor ?

Anonymkode: 9d457...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos mor 3 dager i uka.

Anonymkode: 84a2e...e37

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 21.44):

Hvor ofte har deres ett åringer samvær med barnefaren? Og hvor ?

Anonymkode: 9d457...32a

50/50 her

Anonymkode: 891ce...1e3

• Liker 1
Skrevet

50/50

Anonymkode: 98606...604

• Liker 1
Skrevet

På papiret hadde vi 50/50.  I virkeligheten var barna, 1 og 3 år. for det meste hos meg.  Vi endret samværsavtalen etter ett år til en ordinær samværsavtale, altså annen hver helg.  Barna er nå 9 og 12 år.  De er velfungerende og kjekke barn.   
Kjenner at jeg blir provosert av mødre som tror at bare fordi de er mødre, så trenger barna dem mer enn far.  Som om det er naturgitt at kvinner har større omsorgsevne og ansvarlighet enn fedre!   

Nei, mine barns mor er verken rusavhengig eller har noe slags spesielle problemer.  Hun er normalt fungerende i samfunnet.  Pussig nok tror mange at noe sånt må være tilfelle når barnefar har hovedomsorgen for barna.  

Anonymkode: 43911...544

• Liker 2
Skrevet

1,5 år, hadde fast samvær en natt hver helg , en ettermiddag i uken, men far var hos oss 3 ganger i uken i tillegg 

Anonymkode: a5399...2bd

Skrevet

Her tror jeg du må tenke på at svarene som gis på et anonymt forum ikke behøver å være reelle TS. Du risikerer at folk med en agenda kommer inn i tråden din.

Anonymkode: b7ae3...fec

Skrevet

50/50 med babyer?? Jeg forstår ikke at det er bra for barnet? Men skal sies her at barnefar ikke er noe flink med barn før de blir nærmere skolealder (har eldre barn med han, i tillegg til baby. Først når eldstemann ble nærmere 4,5 år ble han en pappa jeg stoler på.)

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her tror jeg du må tenke på at svarene som gis på et anonymt forum ikke behøver å være reelle TS. Du risikerer at folk med en agenda kommer inn i tråden din.

Ut fra svarene til nå hvilken av dei tenker du har en agenda ? 

For min egen del hadde vi 50/50 fra rett over ett års alder, men det er nå 18 år siden nå. Om det var optimalt når en ser i ettertid kan sikkert diskuteres men skal også sies at hadde en hatt en natt nå og da tror jeg en hadde hatt ett mye mindre nært forhold til barnet sitt.

Om far aldri får anledning til å være far alene over tid så får han jo heller aldri mulighet til å vokse inn i rollen som far. Så er litt begge veier det går tenker jeg for min del.

I ettertid skulle jeg ønske jeg hadde hatt vesentlig mer enn 50% som far selv fra 1 år. 

Anonymkode: 98606...604

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

50/50 med babyer?? Jeg forstår ikke at det er bra for barnet? Men skal sies her at barnefar ikke er noe flink med barn før de blir nærmere skolealder (har eldre barn med han, i tillegg til baby. Først når eldstemann ble nærmere 4,5 år ble han en pappa jeg stoler på.)

Vi hadde glatt kunne hatt 50-/50 fra 3 år , far var like viktig som meg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Eh for et rart svar utfra svarene som er gitt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...