Woah0 Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg gjør det. Selv om Amerikanere gjør hån og latterligjøring. Så vil jeg gjerne sende de en bøtte med mine tårer. Kongen er kul 2 1
Silkedyne Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Jeg liker kongen og dronningen i Norge veldig godt 3 1
Gjest Optimo Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Kongen er fin. Når vi først skal ha monarki er vi heldige som har han. Haakon Magnus kommer sikkert også til å gjøre en grei figur, men det er store sko å fylle.
Blå lenestol Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Jeg liker både kongeparet og kronprinsparet godt. Og ønsker fortsatt monarki. 👑 2 1
Imariuz Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Woah0 skrev (2 timer siden): Jeg gjør det. Selv om Amerikanere gjør hån og latterligjøring. Så vil jeg gjerne sende de en bøtte med mine tårer. Kongen er kul Har respekt for kongen og dronningen, og den jobben de gjør for landet. Men institusjonen monarki er udemokratisk og anakronistisk og noe vi bør kvitte oss med på sikt. I liberale, demokratiske land i 2022 bør vi kunne stemme på vårt statsoverhode og stemme dem vekk om de gjør en dårlig jobb. 5 2
Justlooking Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Jeg liker Harald og Sonja greit nok. Men ser ikke fram til MM som dronning, og synes monarker er utdatert. 2
solmåneogstjerner Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 (endret) Elsker og elsker... Jeg elsker bare mine aller nærmeste, i min definisjon av ordet. Jeg er glad i kongefamilien jeg. Og ønsker at vi fortsetter med dem. Synes både kongeparet, kronprinsparet og barna deres gjør en god figur. Når kongen og dronningen en gang dør kommer jeg til å bli lei meg. Men det er livets gang og jeg tror Haakon blir en god leder, det er han allerede. Endret 13. september 2022 av solmåneogstjerner 1
yamask Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Imariuz skrev (13 timer siden): Har respekt for kongen og dronningen, og den jobben de gjør for landet. Men institusjonen monarki er udemokratisk og anakronistisk og noe vi bør kvitte oss med på sikt. I liberale, demokratiske land i 2022 bør vi kunne stemme på vårt statsoverhode og stemme dem vekk om de gjør en dårlig jobb. Enig. På sikt bør vi bli republikk, men ikke mens nåværende konge sitter på tronen. Han er en kjempeflink konge. Etter Dronning Elizabet døde begynte jeg grue meg til det er vår tur til å miste vår monark. Det kommer til å bli tøft emosjonelt, for han har støttet oss alle gjennom tøffe tider og alltid sagt de riktige ordene. Ikke før i voksen alder har jeg forstått hvor fin han er. Er ikke redd Haakon Magnus heller, jeg tror han har fine verdier. Men tror diskusjonen om republikk kommer opp når Kongen vår dør.
FreezeandFawn Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Liker Kongen veldig godt. Synes dronning Sonja er ok. Synes hun virker noe selvgod, og ikke like genuint varm og folkelig som kong Harald.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå