AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Hei! Planlegger en ferietur til varmere strøk våren 2023. Har to barn på 3 og 5 år. Tenkte hotellferie med lek, bassengbading, god mat og avslapning. Noen som har noen gode tips til hvor og hva? Bør jeg velge charter, og bør jeg velge all inclusive? Takknemlig for alle råd🤗 Anonymkode: 162a8...22e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Hellas? Anonymkode: e072c...19b 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Spania, Hellas, Portugal. Med så små barn er det greit å velge steder som har lang erfaring med barnevennlig turisme. Hvis dere er interersserte i å leie bil, kanskje utforske landet og bo på hotell flere steder i løpet av oppholdet, ikke menge dere med andre turister, bør dere ikke velge charter. Hvis dere bare ønsker å kose dere på ett sted, og slappe av, er det greit å velge charter. Vi har prøvd charter både med og uten all inclusive - All inclusive er greit hvis dere liker å oppholde dere mye på hotellet. Veldig lettvint og ofte god mat, mye variasjon. Men for vår del, nå som barna er større, er nesten høydepunktet hver dag det å gå ut og finne en spennende restaurant å spise middag på. Derfor har vi ikke valgt det i det siste (og vi velger sjeldnere charter nå, ettersom vi ønsker mer fleksibilitet i hvilke hoteller/hvor vi skal være). Anonymkode: 19e14...c1e 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 All inclusive er greit om man har kresne, små barn. På hotellet er det gjerne mer "vanlig" mat, mens det kan være vanskelig å finne noe til alle om man skal spise ute. Og i tillegg er det gjerne mer stress å finne spisested som er barnevennlig i form av at det er noe for ungene å gjøre på mens man venter på maten. Jeg hater all inclusive og charter, men akkurat når man har små barn, er det veldig lettvindt og greit. Anonymkode: c1ad1...d53 1 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Ville leid hus i Italia, feks Toscana med svømmebasseng. Hatt leiebil og reist på byturer og strandturer mm. Skulle jeg reist til er typisk sydensted, ville jeg ikke valgt all inclusive siden maten er høyst variabel fra sted til sted og hotell til hotell. Anonymkode: 9674d...79a 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2022 #6 Skrevet 14. september 2022 Ville leid et hus eller en leilighet. Har aldri skjønt hvorfor folk foretrekker hotell når de har små barn. Mye bedre å ha et eget hus med god plass og mulighet til å lage mat. Min anbefaling er sørkysten av Lanzarote. Der er det flotte strender, vulkaner, kort vei til små landsbyer med fantastisk sjømat og ikke minst et ganske rolig miljø. Anonymkode: 973b9...ac0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå