AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg liker selvfølgelig ikke å dømme. Men bare lurer din tanke rundt det. Så lenge de er åpen om det så tar jeg det ikke så ille egentlig Anonymkode: 01885...3be
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Mener du en hotwife ? I forhold med en mann som lar hun ha sex med fler? Mange menn tenner på det. Anonymkode: 39ce2...14d 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Jeg synes det er ekkelt 😕 Tanken kan være pirrende i teorien men å realisere det, nope. Vet ikke hvorfor det virker så ekkelt for meg. Anonymkode: 2ccc0...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Jeg må innrømme at jeg ville tenkt i retning av traumer og/eller histrionisk eller borderline pf. Det å bryte såpass radikalt med rådende kultur og verdisyn tyder på mental/emosjonell ubalanse. Hvis vedkommende hadde vært født og oppvokst i en større subkultur i California, der slikt var vanlig, ville jeg kanskje tenkt annerledes på det. Anonymkode: 87c83...2b6 1
Blod Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg ville tenkt i retning av traumer og/eller histrionisk eller borderline pf. Det å bryte såpass radikalt med rådende kultur og verdisyn tyder på mental/emosjonell ubalanse. Hvis vedkommende hadde vært født og oppvokst i en større subkultur i California, der slikt var vanlig, ville jeg kanskje tenkt annerledes på det. Anonymkode: 87c83...2b6 Bare fordi noen ikke følger kulturelle normer og regler slik alle andre gjør? 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Jeg må innrømme at jeg ville tenkt i retning av traumer og/eller histrionisk eller borderline pf. Det å bryte såpass radikalt med rådende kultur og verdisyn tyder på mental/emosjonell ubalanse. Hvis vedkommende hadde vært født og oppvokst i en større subkultur i California, der slikt var vanlig, ville jeg kanskje tenkt annerledes på det. Anonymkode: 87c83...2b6 Syns ikke det er noe verre eller mer spesielt enn analsex, bdsm osv . Faktisk en god del bedre Anonymkode: 39ce2...14d 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg må innrømme at jeg ville tenkt i retning av traumer og/eller histrionisk eller borderline pf. Det å bryte såpass radikalt med rådende kultur og verdisyn tyder på mental/emosjonell ubalanse. Hvis vedkommende hadde vært født og oppvokst i en større subkultur i California, der slikt var vanlig, ville jeg kanskje tenkt annerledes på det. Anonymkode: 87c83...2b6 Hvilken kultur snakker du om her!?? Anonymkode: bf89a...7e1
Snok1 Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvilken kultur snakker du om her!?? Anonymkode: bf89a...7e1 The Holy Church of The Sacred Kvinneguiden. 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det er ekkelt 😕 Tanken kan være pirrende i teorien men å realisere det, nope. Vet ikke hvorfor det virker så ekkelt for meg. Anonymkode: 2ccc0...5b0 Nja. Tror det sikkert er menn som liker tanken på å ha sex med mer enn en dame på en gang. Så ser det ikke så overraskendes ^^. Men føler det må være fast iallfall. Hvis det er fremmede er det jo bare oppskrift på kjønnssykdommer som ikke er bra Anonymkode: 01885...3be
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Altså innenfor at det kommer fremmede hele tiden uten noe faste forbindelser. Anonymkode: 01885...3be
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Forsto ikke helt denne. Det er altså snakk om en dame som er sammen med flere menn, i tillegg er jeg også sammen med de samme mennene? Så hvis jeg var dame så er det snakk om to damer som puler de samme mennene? Eller hvis jeg er mann så er det snakk om en masse menn som har heterosex med en dame og homosex med meg? Uansett virker det litt uvanlig og ganske liberalt. Får litt følelsen av sex-kollektiv. Anonymkode: 349b2...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå