Gå til innhold

Kvinnelige lærere med botox, er det egentlig innafor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De skal jo egentlig unngå å skape press for ungdommen?

Anonymkode: 32008...850

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sixpac? Eller enda verre, fedme? 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg har jobbet som lærer og brukte botox. Det var så ubetydelig at barn og unge ikke klarer å gjenkjenne noe sånt, de vet ikke hvordan botox virker. Problemet ble jo mimikken min. For å skape gode relasjoner til elevene så må jeg kunne speile følelser, vise medfølelse med ansiktet osv. Det klarte jeg ikke når jeg hadde botox i sinnarynken. Så jeg sluttet med botox, nettopp pga følelsen av å ikke kunne vise med hele ansiktet mitt at jeg skjønte hva eleven forklarte. 

Anonymkode: 683cb...57e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De skal jo egentlig unngå å skape press for ungdommen?

Anonymkode: 32008...850

OMG, jeg er kvinnelig lærer som liker merkeklær, dessuten bruker jeg sminke......t.o.m hver dag. 😱

Anonymkode: 8731b...ae8

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

ja, 

På samme måte folk med persing, tatovering, sminke, stripet hår....... 

Hennes preferanse for eget ansikt, hindrer ikke henne å være en fantastisk lærer for ditt barn 😉

Anonymkode: 61758...45d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Det spørs hvor synlig det er 

Anonymkode: 4735d...997

Skrevet

Det har jeg ingen problemer med. Det er så mye annet som er viktigere for meg når det kommer til skolemiljø. Utseendet til lærere er ikke på listen over ting som betyr noe. 

Anonymkode: 421db...8a8

• Liker 1
Skrevet

Regner med du mener fillers for botox kan man ikke se. Og ja det er et problem om rollemodeller bruker det.... Egentlig en kjempeviktig diskusjon! Samtidig så er det jo ikke aktuelt å nekte noen en jobb pga utseendet heller, men det er kjempetrist at rollemodeller selv lar seg bikke over av utseendepresset og dermed blir del av å skape mer utseendepress.