AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Sitter dere ved siden av hverandre eller er det litt avstand? Har noengang spurt om at psykologen skal sitte annerledes? Anonymkode: 49c26...8d4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Det skal jo være avstand. Det er ikke vanlig å sitte ved siden av hverandre. Mulig det kan skje under spesielle omstendigheter men det er nok unntaket og ikke regelen. Anonymkode: d37b8...924
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Sitter i hver vår stol. Er vanlig med avstand. Anonymkode: f0503...361 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Jeg går til 2 forskjellige for tiden. Hos hun ene sitter vi med god avstand, der er det et litt stort kontor og vi sitter omtrent på hver vår side av rommet med et bord mellom oss. Hos hun andre er det et mindre kontor, mindre avstand, mindre bord, i det hele tatt mindre avstand. Foretrekker det siste, men tror det også er fordi jeg har bedre kjemi med hun siste. Anonymkode: 480a5...aab
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 God avstand. Ja har spurt om å flytte stolen litt , syns det er litt truende å sitte tett på Anonymkode: e4db4...edf
Daria Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 God nok avstand til at det opplevdes korona-trygt. I en normal sosial sammenheng ville det nok vært naturlig med mindre avstand, men her føles det riktig. Ikke noe bord i mellom - jeg har egentlig aldri tenkt over det, men det henger sikkert sammen med at han er opptatt av kroppsspråk og blikkontakt og det fysiske aspektet.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Er et lite bord mellom oss og vi er vendt mot hverandre. Synes det at vi er vendt mot hverandre er natulrig for det gir jo psykologen mulighet til å se kroppssråket og det sier en del om hvordan man føler seg. Ville vært uheldig om man satt ved siden av hverandre og psykologen derfor ikke la merke til at tårene randt. Anonymkode: b8d79...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Litt på skrått, et pr meter avstand. Lettere å åpne seg da enn om man sitter rett overfor hverandre, synes nå i alle fall jeg. Anonymkode: 7eb2e...661
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 6 minutter siden, AnonymBruker said: Litt på skrått, et pr meter avstand. Lettere å åpne seg da enn om man sitter rett overfor hverandre, synes nå i alle fall jeg. Anonymkode: 7eb2e...661 Jeg synes også det er lettere å snakke om de vonde tingene når det ikke er blikkontakt, så jeg ser på skrått de gangene jeg snakker om tingene som for meg til å gråte. Men har blikkontakt når jeg snakker om de andre tingene. Anonymkode: b8d79...afb
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Føler meg tryggest i armkroken til psykologen. Anonymkode: a96c4...6dd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Føler meg tryggest i armkroken til psykologen. Anonymkode: a96c4...6dd Jeg gjorde også det. Pass deg så det ikke går lenger. Anonymkode: d37b8...924
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå