AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg ser det er noe som heter wax on wax off på Grünerløkka, men jeg var i en thai salong for mange år siden å gjorde dette billig uten å være redd for at de som jobbet der kjente noen jeg kjente. Hvor er du mest fornøyd med voksing av underlivet? Anonymkode: ae981...f1a
Måneskinn Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Jeg anbefaler deg Elena som driver Waxing expert på Majorstua gått til henne i flere år fast, hun er effektiv og nøye og veldig koselig dame.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Fingra ei dame som hadde nyvoksa mus en gang. Herregud!!! Fingertuppene mine drømmer om det enda. Mye bedre enn nuppete kvisemus som man får av å skrelle med høvel. Anonymkode: 2c4ae...857
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #4 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fingra ei dame som hadde nyvoksa mus en gang. Herregud!!! Fingertuppene mine drømmer om det enda. Mye bedre enn nuppete kvisemus som man får av å skrelle med høvel. Anonymkode: 2c4ae...857 Javel nå hadde denne tråden et konkret spørsmål og er ikke en runketråd Anonymkode: ae981...f1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå