AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Hvor ofte kan man vokse underlivet? Lurer på hvis jeg prøver å vokse en gang nå om det vil gå an igjen om to uker eller må man vente lenger? Får dere utslett av voksingen? (Er derfor jeg vil prøve en gang først men planlegger å ha sex om to tre uker og vil være glatt og ikke piggete da) Anonymkode: 48eb8...46e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor ofte kan man vokse underlivet? Lurer på hvis jeg prøver å vokse en gang nå om det vil gå an igjen om to uker eller må man vente lenger? Får dere utslett av voksingen? (Er derfor jeg vil prøve en gang først men planlegger å ha sex om to tre uker og vil være glatt og ikke piggete da) Anonymkode: 48eb8...46e Du kan vokse når de er som oftest mer enn 3 mm lange. Men vent til du ser at de kommer skikkelig først. Eksfolier dagen før!!!! Og etter voksing så MÅ DU UNNGÅ sex gnikking og tykt undertøy som gnager. Det blir utrolig sensitivt og trengs på en måte og lufte seg i 48 timer før hevelsen og det røde går ned. Du kjenner hårsyklusen din best alle sine er forskjellige så når du ser og føler det er på tide så gjør det. Men gjør det hvertfall to døgn før du gjør det. Jeg har gjort det siden 2013 har laaang erfaring. Gjør det den dag idag og går som oftest to og en halv uke før de såvidt kommer ut igjen. Anonymkode: c58d2...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Kjøp en cold numbing cream på nett eller i en salong hvor dem driver dette. Det kan senke hevelsen men det vil ikke være lurt også gjøre det dagen før sex. Gjør det de to siste dagene som sagt. Det blir baby mykt og enormt verdt det. Gjort dette i mange år med hjemmelaget voks. Kunne gjort det gratis på deg om du ønsker veiledning og råd. Er ei kvinne også helt klart. Ta deg ett glass vin før du starter og ha på litt sånn gira musikk. Sett frem ett stort rundt speil sett deg på huk og ha masse a4 ark under hvis du må sette deg og ta en pause. Et sterkt lys er også fint og ha da ser du alt og alle stedene du må til 👍 Anonymkode: c58d2...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du kan vokse når de er som oftest mer enn 3 mm lange. Men vent til du ser at de kommer skikkelig først. Eksfolier dagen før!!!! Og etter voksing så MÅ DU UNNGÅ sex gnikking og tykt undertøy som gnager. Det blir utrolig sensitivt og trengs på en måte og lufte seg i 48 timer før hevelsen og det røde går ned. Du kjenner hårsyklusen din best alle sine er forskjellige så når du ser og føler det er på tide så gjør det. Men gjør det hvertfall to døgn før du gjør det. Jeg har gjort det siden 2013 har laaang erfaring. Gjør det den dag idag og går som oftest to og en halv uke før de såvidt kommer ut igjen. Anonymkode: c58d2...8c4 Ok kan du vokse på nytt etter 2,5 uke eller må du vente lenger? Jaaa vet man må lufte seg og unngå gnikking første dagene. Jeg har prøvd én gang for mange år siden og fikk masse utslett pga irritasjon, vil unngå et sånt underliv igjen når jeg skal ha sex med en ny date og første gang med han jeg har falt pladask for 😍 Hvis noen vet om bra sted i Oslo tar jeg gjerne tips! Hvordan eksfolierer du når det er hår der? Jeg har ca 1cm lengde nå. Holder det med en eksfolieringshanske? Anonymkode: 48eb8...46e
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Og etter voksing så MÅ DU UNNGÅ sex gnikking og tykt undertøy som gnager. Det blir utrolig sensitivt og trengs på en måte og lufte seg i 48 timer før hevelsen og det røde går ned. Bare dette er en forklaring på hvor idiotisk voksing er. At det ikke er meningen at man skal gjøre det. Helt høl i huet... Anonymkode: d6088...bba 2 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Det varierer. De anbefaler hver 3 - 5 uke, avhengig av hårvekst. Noe jeg syns blir svindyrt. Så det gidder jeg ikke. Pluss at jeg hatet å vise underlivet mitt. Gjorde det bare en gang. Vondt var det også. Anonymkode: 83488...694
Gjest Luksusbia Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Hvor ofte kan man vokse underlivet? Lurer på hvis jeg prøver å vokse en gang nå om det vil gå an igjen om to uker eller må man vente lenger? Får dere utslett av voksingen? (Er derfor jeg vil prøve en gang først men planlegger å ha sex om to tre uker og vil være glatt og ikke piggete da) Anonymkode: 48eb8...46e En gang i mnd, noen ganger drøyer jeg seks uker. Har gjort det siden 2006. Får prikker og irritasjon av barberhøvler
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Bare dette er en forklaring på hvor idiotisk voksing er. At det ikke er meningen at man skal gjøre det. Helt høl i huet... Anonymkode: d6088...bba Ja?? Du skal vente 48 timer?? Skjønner du ikke logikken med det? Er det så vanskelig og unngå dette for alle de resterende dagene du fritt kan gjøre hva du vil etter??? 🤦♀️ Anonymkode: c58d2...8c4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ok kan du vokse på nytt etter 2,5 uke eller må du vente lenger? Jaaa vet man må lufte seg og unngå gnikking første dagene. Jeg har prøvd én gang for mange år siden og fikk masse utslett pga irritasjon, vil unngå et sånt underliv igjen når jeg skal ha sex med en ny date og første gang med han jeg har falt pladask for 😍 Hvis noen vet om bra sted i Oslo tar jeg gjerne tips! Hvordan eksfolierer du når det er hår der? Jeg har ca 1cm lengde nå. Holder det med en eksfolieringshanske? Anonymkode: 48eb8...46e Du bruker bare en vanlig body scrub som du skrubber i myke sirkler rundt underlivet. Jeg glemte og skrive for det var en som skrev idiotien med voksing. Men du venter bare 48 timer med undertøy helst, unngå sex og klær som gnikker. For de som vil lese dette igjen. Du trenger ikke hansker bare rene hender. Om du bader eller dusjer er det samme men la kroppen få kjenne på varmen fra vannet i hvertfall ti min før du eksfolierer. Det gjør sånn at du porene dine åpner ❤️så exfoliate vent fem min og skyll godt av. Det gjør at du vil unngå nupper og inngrodde hår etter voksing. Kjøp body skrub fra normal eller Rusta. Der har de mange varianter. Lukt og kjenn og bestem deg for en du føler er bra nok for deg og din kropp Anonymkode: c58d2...8c4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du bruker bare en vanlig body scrub som du skrubber i myke sirkler rundt underlivet. Jeg glemte og skrive for det var en som skrev idiotien med voksing. Men du venter bare 48 timer med undertøy helst, unngå sex og klær som gnikker. For de som vil lese dette igjen. Du trenger ikke hansker bare rene hender. Om du bader eller dusjer er det samme men la kroppen få kjenne på varmen fra vannet i hvertfall ti min før du eksfolierer. Det gjør sånn at du porene dine åpner ❤️så exfoliate vent fem min og skyll godt av. Det gjør at du vil unngå nupper og inngrodde hår etter voksing. Kjøp body skrub fra normal eller Rusta. Der har de mange varianter. Lukt og kjenn og bestem deg for en du føler er bra nok for deg og din kropp Anonymkode: c58d2...8c4 Husk og ikke eksfolier inni skjeden. Da mener jeg inni kjønnsleppene vulva osv. Bare overflaten der du skal vokse vekk hår 👌👍 du får ett tipp topp resultat og kanskje vil du fortsette med det heretter? Anonymkode: c58d2...8c4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 Mange steder og velge mellom for din del. Hadde anbefalt deg og sjekke inne på nettsidene til disse vokse salongene sjekk priser anmeldelser osv så får du ett innblikk på hva du kan vente deg 👍 Anonymkode: c58d2...8c4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå