Bustetroll Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Hvis du bor i tomannbolig/blokk/kollektiv/rekkehus etc, har du noengang hørt folk i leilighet over/under/ ved siden av deg ha sex?
Gjest gjesta Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 Da jeg bodde i blokk hørte jeg aldri noen sexlyder fra naboene, men jeg tror egentlig de hadde fint lite sex. Single og godt voksne som de var. Da jeg bodde i rekkehus så pleide jeg å gå ut på terrassen og røyke. Da var det sent en kveld jeg fikk med meg hva naboene holdt på med. Helt greit det. Nå bor jeg i tomannsbolig og tipper at naboen kanskje har hørt oss. Ikke alltid vi er like flinke å lukke vinduet og det kan jo hende at naboen er ute og raker løv sent en kveld
Gjest Jalileh Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Bor i kollektiv jeg, så jepp. Det har jeg nok.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 ja, det har vi... noe så inni gransskaugen og
Gjest Pet Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 Nei, her i oppgangen er gjennomsnittsalderen 80 år, så de har nok sluttet med det værste bråket. Tunghørte er de også - fint for meg!
Bustetroll Skrevet 27. november 2005 Forfatter #7 Skrevet 27. november 2005 Jeg tror ikke jeg har hørt de som bor i leilighetene rundt meg, annet enn en gang da jeg hørt bankelyder over meg. Men aldri noe stønning eller noe i den duren. Men jeg er livredd for at vi skal høres... Og blir skikkelig paranoid. Men man hører kanskje ikke lyder så godt...?
Bustetroll Skrevet 27. november 2005 Forfatter #8 Skrevet 27. november 2005 ja, det har vi... noe så inni gransskaugen og ← HJELP. Hva om du er naboen min. (Ikke at jeg tror vi er så høylydte da men... )
~Belle~ Skrevet 28. november 2005 #9 Skrevet 28. november 2005 Der vi bodde før hendte det faktisk at vi våknet om natten fordi vi hørte at naboen over oss hadde sex. Må si at det var litt morsomt å møte dem i oppgangen neste dag
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #10 Skrevet 28. november 2005 Ufattelig at folk så til de grader mangler folkeskikk. Man skal da for f... ikke dytte sitt seksualliv oppi trynet til folk som ikke har bedt om å få ta del av det?
Bustetroll Skrevet 28. november 2005 Forfatter #11 Skrevet 28. november 2005 Ufattelig at folk så til de grader mangler folkeskikk. Man skal da for f... ikke dytte sitt seksualliv oppi trynet til folk som ikke har bedt om å få ta del av det? ← Unnskyld, men hva snakker du om?
Gjest gjest1 Skrevet 28. november 2005 #12 Skrevet 28. november 2005 Jeg har hørt han under meg og hun over meg og jeg regner med at de har hørt når jeg har hatt heftig sex
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #13 Skrevet 29. november 2005 Jeg ser kjæresten min bare en gang i uka og i og med at vi er veldig tidlig i forholdet så har vi oss som ville dyr når vi møtes. Naboene smiler så søtt til oss når vi treffes på gata, og det gir meg faktisk et større kikk av å tro at noen hører oss. Kanskje du er naboen vår? I så fall håper jeg ikke du er nødt til å flykte til et annet rom, men at vi kanskje heller gir fantasien din vinger
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #14 Skrevet 29. november 2005 Unnskyld, men hva snakker du om? ← Hvis man har et lydnivå som medfører at naboene uønsket må ta del av ditt seksualliv, så mangler man det jeg kaller alminnelig folkeskikk.
Gjest mikken Skrevet 29. november 2005 #15 Skrevet 29. november 2005 Hvis man har et lydnivå som medfører at naboene uønsket må ta del av ditt seksualliv, så mangler man det jeg kaller alminnelig folkeskikk. ← Du mener: hold hendene oppå dyna!
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 29. november 2005 #16 Skrevet 29. november 2005 Jeg har hørt han under meg og hun over meg ← WOW, bråketrekant!
Gjest lurven Skrevet 29. november 2005 #17 Skrevet 29. november 2005 naboene mine har ikke sex. så jeg hører aldri noe
Amanlis Skrevet 10. desember 2005 #18 Skrevet 10. desember 2005 Har hørt homsene som har soverom over mitt soverom...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå