Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært i tre forhold tidligere, og kan aldri egentlig huske å noensinne i livet mitt ha følt på sommerfugler i magen ved forelskelse. Har vært sammen med min nåværende samboer i fem år, og vi har det veldig fint sammen. Føler meg fremdeles tiltrukket av han, og forholdet vårt er både sunt, vi har god kommunikasjon og ser hverandre. Har kanskje ikke lyst på sex like ofte som i begynnelsen, men det er vel hverdagen og at man blir eldre som spiller litt inn føler jeg. Hørte noen snakke om i i en podcast at om man fremdeles ikke føler sommerfugler i magen etter flere år sammen, så er det ikke riktig mann. Hva med meg som aldri har følt det? Er det noe galt med meg? Har jeg aldri vært ordentlig forelsket? :( Vil jo være med kjæresten min, men har som sagt aldri følt en forelskelse på den måten, bare skjønt at jeg er interessert fordi jeg i begynnelsen ville snakke med akkurat han og være i nærheten av han hele tiden. Blir redd for at noe er galt :( 

Anonymkode: 90292...e72

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mente at jeg har vært i to forhold tidligere før det jeg er i nå. Typisk ungdomskjærester.

Skrevet

Jeg syns ikke det høres ut som at du har vært forelsket før om du aldri har opplevd det. Det er vanlig at man ikke kjenner det lenger etter mange år sammen uten at det er noe galt men alle forelskelser begynner på den måten

Anonymkode: 7f77c...ee5

• Liker 1
Skrevet

når man sier at man har sommerfugl i magen så betyr det ikke at det kiler inni magen da..

det betyr at man blir overasket betatt og får ro når man ser den kjekkeste i rommet...

Anonymkode: 88659...724

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

alle forelskelser begynner på den måten

Anonymkode: 7f77c...ee5

Det gjør de virkelig ikke.

Det er helt normalt og sunt og frisk å forelske seg som du gjør, TS. Du har hørt på en dårlig podcast.

Ikke alle mennesker har sommerfugler når de forelsker seg. Og ikke alle synes sommerfugl-mennesker er så attraktive heller. 

Anonymkode: f14b2...a8d

• 2 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.9.2022 den 7.59):

Det gjør de virkelig ikke.

Det er helt normalt og sunt og frisk å forelske seg som du gjør, TS. Du har hørt på en dårlig podcast.

Ikke alle mennesker har sommerfugler når de forelsker seg. Og ikke alle synes sommerfugl-mennesker er så attraktive heller. 

Anonymkode: f14b2...a8d

Stemmer det virkelig at ikke alle har sommerfugler når de forelsker seg? Føler alle venninnene mine har hatt det :( 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...