Gå til innhold

merker i huden

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg er 26 år. Når jeg var 20 år så la jeg på meg mange kilo.( Jeg veide 55 kilo før, og veide plutselig 78 kilo) Jeg har alltid vært veldig spinkel, og resultatet av en rask vektoppgang gjorde at jeg fikk store streker både på rompe, lår og legger(rosa streker). Disse har falma litt etter hvert og blitt hvite, men er fortsatt veldig synlige. Jeg skammer meg når jeg går i skjørt og føler meg ikke konfortabel med å gå på stranda. Jeg har gått ned i vekt igjen nå, men merkene er der fortsatt, og det er veldig skjemmende. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan skjule disse merkene? Er det mulig å få de vekk på noe vis? Alle tips mottas med stort takk..

Klem fra Kaja

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Strekkmerker forsvinner nok ikke, men sol kan få de til å bli mindre synlige, har jeg hørt.

Skrevet

Mors mage ser i beste fall ut som om en traktor har kjørt over henne (3 graviditeter) og hun er alltid brun - det synes ikke sååå godt, men ser du close up vil de jo synes...

En venninne av meg slanket seg maaange kilo (30-40), hun sa den TV-shop-kremen var bra... Hun smurte ihvertfall med den og merket bedring. Den er jo dyr da, men kan jo ikke skade å prøve

Skrevet

Kremer er bare "kjøpt, innbilt lindring". Dra i det minste på apoteket, ikke TV-shop...

Du kan nok ikke gjøre mye annet enn sunn mat, mye vann, regelmessig mosjon, god søv og kanskje en tur til hudlege eller en kosmetisk salong som har elektrolyse/laser-apparat.

Er ikke sikkert dette kan hjelep engang..

Akupunktur er lite utprøvd på hudmerker og flekker, kanskje det er en idè å få opp hudenergien hos en akupunktør, spesialisert på hud?

Skrevet

Akupunktur er lite utprøvd på hudmerker og flekker, kanskje det er en idè å få opp hudenergien hos en akupunktør, spesialisert på hud?

:ler: Ja helt klart. Da kan man like så godt kaste penger ut vinduet. Nei, du får finne på en bedre løgn enn det der.

Skrevet
Kremer er bare "kjøpt, innbilt lindring". Dra i det minste på apoteket, ikke TV-shop...

Du kan nok ikke gjøre mye annet enn sunn mat, mye vann, regelmessig mosjon, god søv og kanskje en tur til hudlege eller en kosmetisk salong som har elektrolyse/laser-apparat.

Er ikke sikkert dette kan hjelep engang..

Jeg sliter litt generelt med litt uortodokse metoder, men å snakke om "hudenergi" rett etter å ha kritisert en omdiskutert krem blir litt for dumt...

Gjest Gjest_Kaja_*
Skrevet

Tusentakk for svar og tips alle sammen. Min samboer elsker meg som jeg er,og sier at det ikke er stygt. Dette betyr mye for meg, men det er viktig for selvtilliten å like seg selv, det er derfor jeg ønsker å gjøre noe med dette nå..Hjelper det med laserbehandling altså? Noen som har gjordt dette?

Klem -K-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...