AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Har vært sammen med en i mange år. Hele mitt voksne liv. Det ble slutt i mai. Jeg savner å ha noen. Kunne tenke meg å begynne å date. Har lastet ned tinder og fått noen matcher. Jeg fikk ganske raskt melding fra en som ville ha meg med på date. Kjente jeg stivnet helt i kroppen og svarte ikke. Kanskje jeg ikke er helt moden for å date ennå? Anonymkode: f2cc6...0e7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Når kroppen reagerte sånn er du nok ikke klar følelsesmessig enda. For meg har det tatt alt fra 1 mnd til 4 år etter brudd før jeg var komfortabel med å date nye. Savnet noen hele tiden men man venner seg til det og lærer å jobbe med seg selv på det emosjonelle plan til man er klar igjen Anonymkode: 97704...1d4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Det finnes ingen fasit, men det høres ut som du ikke er helt klar når du reagerer sånn. Hva med å ikke være på apper og heller være åpen for det om noen skulle dukke opp? Jeg tror det er litt lettere når det skjer organisk. Jeg ble singel nå i sommer og savner nærhet og sex veldig, men er absolutt ikke klar for å date eller finne en ny selv om jeg kjenner på savnet. Kunne egentlig heller trengt en bestevenninne som kunne ligge å holde rundt meg litt på sofaen mens vi så på skumle filmer og spiste godteri😅 Anonymkode: 02899...8d4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Jeg ventet over ett år, og det var fortsatt rart. Men har gått seg til nå 😊 Ta det når det føles bra, det er ikke noe å stresse med 😊 Anonymkode: f37e8...9f7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Date, som i å treffe andre for å ha det gøy, og ha masse god sex? Umiddelbart! Date, med som mål å få seg ny kjæreste? Haster overhodet ikke. Anonymkode: 2bb51...3b4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Date, som i å treffe andre for å ha det gøy, og ha masse god sex? Umiddelbart! Date, med som mål å få seg ny kjæreste? Haster overhodet ikke. Anonymkode: 2bb51...3b4 Ja, dele det mest intime du har med en haug av ukjente folk er sikkert veldig smart og sunt. Er jo også så deilig når man skal gå mer inn for å finne seg en seriøs kjæreste, at man kommer helt nypult av en drøss damer/menn. Det er jo akkurat sånne menn og kvinner man leter etter når man søker noe seriøst. 2022 "Logikk". Anonymkode: 5c178...076 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå