Gå til innhold

Misfornøyd med Jollyroom, andre?


Anbefalte innlegg

De forholder seg virkelig ikke til Forbrukerrådet, og gjør som dem vil. Kundeservice og levering dems har blitt så ille de siste årene. Andre med samme erfaring? De er så useriøse når produkter blir ødelagt.. 

Anonymkode: 518c9...41c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1614306-misforn%C3%B8yd-med-jollyroom-andre/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare gode erfaringer med Jollyroom. Men, nå har jeg aldri hatt behov for å reklamere på noe heller, så om den prosessen fungerer optimalt vet jeg ikke. Jeg har returnert varer pga feil størrelse et par ganger uten problemer. 
Av det jeg har bestilt har levering og produkt vært som forventet. 

Anonymkode: 9365a...e22

  • Nyttig 1
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

De forholder seg virkelig ikke til Forbrukerrådet, og gjør som dem vil. Kundeservice og levering dems har blitt så ille de siste årene. Andre med samme erfaring? De er så useriøse når produkter blir ødelagt.. 

Anonymkode: 518c9...41c

Aldri hatt noe problemer. Alltid fått nye produkter hvis det har vært noe. 

Anonymkode: 51bbf...465

  • Liker 2

Annonse

Jeg kjøpte et barnesete en gang da det var black friday og supertilbud i én dag. Vi kjøpte det lenge før vi faktisk måtte ha det og det var heldig.

En uke senere fikk jeg beskjed om at kjøpet ville bli annullert siden de ikke hadde flere barneseter inne og at jeg ved å bruke en kode de sendte meg kunne få gratis frakt på barnesetet så snart det var inne igjen og jeg kunne kjøpe det på nytt, da til den vanlige prisen, ikke tilbudspris. De ville få det inn igjen, men kanskje ikke før om et halvt år.
 

Jeg sjekket forbrukerloven og motsatte meg dette. Jeg ville ikke ha pengene tilbake, men barnesete så fort de fikk det inn igjen. Jeg skrev at jeg ville ha barnesetet til den samme prisen som jeg hadde betalt ved tilbudet på black friday. Dersom barnesetet ikke var meg i hende innen rimelig tid, et halvt år slik de skrev i den første mailen, ville jeg kjøpe det av  en av deres konkurrenter og Jollyroom fikk stå for mellomlegget. Jeg henviste til lovteksten det gjaldt meg som forbruker.

Det tok noen måneder, men så sendte de meg barnesetet mitt, til den samme prisen som jeg opprinnelig kjøpte det for.

Nå hadde vi tid til å vente da. Kjedeligere om man ikke har det.

Anonymkode: b132b...4e6

  • Liker 1

Annonse

Bare gode erfaringer.  Hatt problemer med ett produkt.  Men kundeservice var superbehjelpelig. Fikk velge mellom nytt produkt eller pengene tilbake. Og det gikk gikk veldig kjapt å få refundert beløpet. 

Bestille det siste av et populært produkt som var utsolgt over alt, og tenkte vi hadde hatt flaks. Det forsvant i transporten og kom aldri fram, men egentlig tror jeg nok det var Post Nord som var ansvarlig for akkurat det.  Jollyroom var greie og refunderer beløpet uten problemer.

Annonse
12 hours ago, AnonymBruker said:

De forholder seg virkelig ikke til Forbrukerrådet, og gjør som dem vil. Kundeservice og levering dems har blitt så ille de siste årene. Andre med samme erfaring? De er så useriøse når produkter blir ødelagt.. 

Anonymkode: 518c9...41c

Hvordan ble produktet ødelagt da? Sikker på at det ikke er du som har vært useriøs, det hender jo det.

Anonymkode: 774fe...a04

  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...