Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #1 Skrevet 27. november 2005 Har du en krølltang uten ledning å anbefale? Stangen skal helst ikke være så veldig tykk, da får jeg nesten ikke krøller..
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #2 Skrevet 27. november 2005 fra Braun, går på gasspatroner.... kjempegod. blir varm fort. får kjøpt den på ezpert og el-kjøp og jernia faktisk
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #3 Skrevet 27. november 2005 Ok, takk for tips! Vet du ca hva den koster også? Er den liten nok til å få plass i en ganske liten veske?
Melon Skrevet 27. november 2005 #4 Skrevet 27. november 2005 fra Braun, går på gasspatroner.... kjempegod. blir varm fort. får kjøpt den på ezpert og el-kjøp og jernia faktisk ← Ja, den har jeg hatt nå i 3 år og er kjempefornøyd med den.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #5 Skrevet 27. november 2005 den har en passe størrlse.. den er ikke sånn kjmpe liten. men får plass i en vanlig veske. den koster fra 250(som jeg kjøpte den for) til 350. kommer ann på hvilken butikk og hvilke ekstra deler som følger med. det følger med en gasspatron, men når man skal begynne å kjøpe de patronene er de dyre. ca 90 kroner for en 2pk.
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2005 #6 Skrevet 27. november 2005 Hvor mange ganger kan man krølle håret med en slik patron?
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #7 Skrevet 28. november 2005 Det er den miste typen gasspatroner som passer i min Braun tang. Ved daglig bruk mener jeg den varer i ca 2 mnd. Har kort frisyre og bruker den ikke mer enn rundt 2-3 min om gangen.
Jeyjey Skrevet 5. desember 2011 #8 Skrevet 5. desember 2011 Vet noen av dere gvor man kan få tak i en slik krølltang? Har lett leeeeenge etter en!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå