AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Har gjort dette noen ganger og det tenner oss veldig. Bruker tid og glidemiddel. Det jeg lurer på er om jeg kan ta noe skade av dette? Jobber med knipemuskelen regelmessig. Anonymkode: 72b71...74c 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Kanskje din mann vil gi uttrykk for at porten er vid og åpen. Ellers går det nok fint. Anonymkode: 7d07c...a65 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje din mann vil gi uttrykk for at porten er vid og åpen. Ellers går det nok fint. Anonymkode: 7d07c...a65 Det er klart den blir jo vid når vi holder på men føler at den trekker seg ganske fort sammen igjen. Han har forøvrig ikke klaget selvom vi har hatt vanlig penetrering en liten stund etterpå. Men jeg merker at jeg ikke kjenner like mye da som ellers så det kommer vel av at jeg har blitt utvidet og ikke er helt trekt sammen igjen. Men det jeg lurer litt på er om en kan bli videre der nede permanent? Ts Anonymkode: 72b71...74c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Du blir ikke bokstavelig talt videre men samtidig så blir du det fordi du lærer å slappe maximalt av i muskulaturen innvendig når du har noe inni der og da faller vaginaveggene mere ut så det blir romsligere. Samme prinsipp når nervøse er anspent og får vondt av penetrering fordi de ikke slapper nok av bare omvendt Anonymkode: 41aa6...fc3
Diablito Skrevet 5. oktober 2022 #5 Skrevet 5. oktober 2022 Godt trente muskler er både bedre til å tøye og stramme … og så lenge du ikke overdriver hver dag, og aldri forsøker å knipe/trene, så tar man ikke skade av det … ellers er det også som med annen «trening» - med alderen blir alt som ikke er muskler mindre tøyelig, og man bør bruke litt mer tålmodighet :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå