Gå til innhold

Stikking i eggstokkene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kun ute etter erfaringer. Ikke råd om å gå til lege, for det skal jeg. Skal på legetime til fredag.

Jeg er 23 år, snart 24. Tok celleprøve og ul for et år siden og da var alt fint. Nå de 4 siste ukene typ har jeg hatt stikkinger på venstre side, ved eggstokkene, litt blod av og til, særlig dagen etter samleie eller i forbindelse med trening. Kommer av og til skikkelige stikk som er ubehagelig. Går på ppiller, så dette er ikke i forbindelse med eggløsning (veldig sikker). Blør ikke hele tiden, bare litt på papiret her og der, noe som gjør meg litt bekymret. Har masse luft, og oppblåsthet i magen også. IKKE gravid. 

Noen som har opplevd liknende og hva ble utfallet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En tur til gynekologen hadde gitt deg svar som ingen her inne kan gi deg

Anonymkode: 8f2c8...47b

Skrevet

Har hatt det sånn selv. Mest på den ene siden. Kan komme vondt/ubehag når jeg nyser, hoster, etter samleie, hvis jeg strammer musklene. Resultatet: gynekolog så muligens noen små «knuter» (husker ikke det riktige navnet på dem, derfor anførselstegn), og sa at det dessverre er helt vanlig, men ikke farlig. Ble litt skuffa for å være helt ærlig. Skuffa over at det «bare er sånn» altså. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...