Gå til innhold

Oppbevaringsbokser til tørrvarer kjøkken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker orden i skuffen med bakevarer, som mel, sukker, melis, bakepulver osv. Ser etter gode og smarte oppbevaringsbokser. Men er det noen som selger gode bokser til dette, noen som har litt utvalg av forskjellig størrelser? Andre enn IKEA og Clas ohlson…

Supert om noen kan gi meg tips. 😊👍

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har kjøpt masse slike fra tupperware og europris, veldig godt fornøyd

• Liker 1
Skrevet

Hva er galt med Clas Ohlson sine? :klo: De har mange flotte og gode oppbevaringsbokser med lokk til matvarer og slikt.

Det var Clas Ohlson jeg hadde tenkt å foreslå, da jeg selv har bokser derfra og er veldig fornøyd. Men hvis du ikke vil ha dem, så ....

• Liker 4
Skrevet

Ville også ha foreslått clas ohlson sine.. jeg bruker de runde glass krokkene på trelokk 😌 finnes i 3 størrelser. 

Anonymkode: 0ad9e...9fe

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Hva er galt med Clas Ohlson sine? :klo: De har mange flotte og gode oppbevaringsbokser med lokk til matvarer og slikt.

Det var Clas Ohlson jeg hadde tenkt å foreslå, da jeg selv har bokser derfra og er veldig fornøyd. Men hvis du ikke vil ha dem, så ....

Jeg har allerede sett på dem, så jeg kjenner til dem. Var bare derfor. 😊 Ville bare høre om andre som også har så jeg kan sammenligne. 👍

Skrevet

Jeg kjøpte blanke bokser på rusta. Ulike størrelser. Bruker lokk på noe og noe uten lokk. Har sortert supper, sauser og annet "toro" i en boks. I en annen står krydder (lett å tømme ut tilgriset krydder ved behov og vaske boksen), pasta i en som er avlang, ris i en. Har ellers brukt diverse krukker med lokk til mel osv. Har også samlet opp syltetøyglass og lignende med lokk til frø, vaniljesukker, nøtter osv. 

Anonymkode: d593a...423

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...