AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Hei, dame I 20-årene som har nylig blitt singel. Jeg har et barn, og lurer litt på hvordan menn ser på en singel kvinne med barn? Dere damer som er i samme situasjon, er det vanskeligere å date? Anonymkode: f33e8...a72
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Kommer helt an på hvilke faktorer som spiller inn. Sånn som for eks jeg, ble aleine etter barnet var litt over ett år. Måtte begynne fra scratch siden jeg ikke hadde prioritert før jeg fikk barn og han jeg fikk barn med var ikke så snill med meg heller så man kan si at dating var vel ikke i første rekke. Nå er jeg i gang med utdanning og tar det helt rolig med dating fortsatt, ikke noe å stresse med. Men har du alt på stell er det noe annet, menn bryr seg ikke så mye om man har barn eller ikke, er min erfaring. Lykke til☺️👌 Anonymkode: ad3a8...c79
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Mann her. Kort fortalt: Don't make your problems, my problems. Korte useriøse forhold er nok null problem med de aller fleste. Er du på utkikk etter mer seriøse forhold blir det nok litt vanskeligere om den andre part ikke også har unger fra før. Som barnefri mann selv hadde ikke noen med barn fra før vært aktuelt for noe annet enn en flørt. Anonymkode: 87d92...bc3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mann her. Kort fortalt: Don't make your problems, my problems. Korte useriøse forhold er nok null problem med de aller fleste. Er du på utkikk etter mer seriøse forhold blir det nok litt vanskeligere om den andre part ikke også har unger fra før. Som barnefri mann selv hadde ikke noen med barn fra før vært aktuelt for noe annet enn en flørt. Anonymkode: 87d92...bc3 Du er nok inne på mye vesentlig her og noe mange alenemødre ikke forstår. Treffer du mange gutter og de får pule deg og det ikke blir noe mer en noen måneder før det er over så er det ikke dating fra guttas side og det er noe jeg ser hos ekstremt mange alenemødre. De dukker opp på tinder med jevne mellomrom typ 4-6 måneder. De tror sikkert de dater gutta men fra guttas side er det ikke dateing men et høl å tømme seg i. men det er ikke noe fasit men fra egen side desto flere kids ei har desto større krav har man. Akkurat som med utsende, ei som virkelig er heldig fra naturens side aksepterer man at må ha hatt flere partnere siden hun vekker interesse hos gutter som finsliper skillsa sine for å få hu i seng, barn eller ei. men ei dame skal være relativt bra for at man vil satse noe seriøst på henne og det inkluderer at kiden ikke er et resultat av ons og lignende da man ser damer på tinder som er gravide i 5-6 måned osv. bunnslam tenker jeg om sånt akkurat som mange jenter tenker det om meg. Vi har alle forskjellige preferanser. Anonymkode: 814cf...c60
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Neida, null problem😊 Jeg dater ikke selv for tiden, for jeg har vært syk de siste årene og hatt nok med det. Men de aller fleste av venninnene mine med barn, som har vært single en stund, er nå i nye langvarige forhold (og noen har fått barn på nytt med ny partner). Ellers har de hatt null problemer med å date, og det hadde heller ikke jeg da jeg datet. Anonymkode: 74140...60d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du er nok inne på mye vesentlig her og noe mange alenemødre ikke forstår. Treffer du mange gutter og de får pule deg og det ikke blir noe mer en noen måneder før det er over så er det ikke dating fra guttas side og det er noe jeg ser hos ekstremt mange alenemødre. De dukker opp på tinder med jevne mellomrom typ 4-6 måneder. De tror sikkert de dater gutta men fra guttas side er det ikke dateing men et høl å tømme seg i. men det er ikke noe fasit men fra egen side desto flere kids ei har desto større krav har man. Akkurat som med utsende, ei som virkelig er heldig fra naturens side aksepterer man at må ha hatt flere partnere siden hun vekker interesse hos gutter som finsliper skillsa sine for å få hu i seng, barn eller ei. men ei dame skal være relativt bra for at man vil satse noe seriøst på henne og det inkluderer at kiden ikke er et resultat av ons og lignende da man ser damer på tinder som er gravide i 5-6 måned osv. bunnslam tenker jeg om sånt akkurat som mange jenter tenker det om meg. Vi har alle forskjellige preferanser. Anonymkode: 814cf...c60 Det er nettopp det, vi har ulike preferanser. Og heldigvis finnes det mange menn som er mer moden en at de bare er ute etter et hull å tømme seg i😊 Og heldigvis er de heller ikke vanskelig å finne. Etter en viss alder, er det et fåtall av menn som tenker slik du skisserer. Iallfall om de har hatt et vanlig sosialt liv og oppvekst. Anonymkode: 74140...60d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Mann uten barn her. Uaktuelt å date ei med unge. Det blir for mye styr og stress. Hver gang man skal gjøre noe kjekt så må man enten finne barnepass eller dra på et familie vennlig oppholdssted der ungen er med. Nei takk. Da dater jeg heller ei uten unge og vi kan kose oss uten å måtte ta hensyn til en tredjepart (som vil trenge en hel masse oppmerksomhet og tid). Den biologiske faren kan skape helvette. Det også er en stor 'nope' for meg. Bedre å starte noe med blanke ark og skaffe et barn til verden hvor begge har eierskap. Anonymkode: 78333...1ea
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Uaktuelt å bli sammen med dame med barn. Sex er greit så lenge det er greit for henne og ikke beskylder meg for å ha behandlet henne som cumbucket etter på. Men jeg kjenner noen som synes det er greit. Ikke så mange, men noen. Anonymkode: abedc...ac0
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Forskning viser at alenemødre er mer attraktive enn kvinner uten barn. https://www.aftenposten.no/norge/i/mREya1/forskning-alenemoedre-faar-lettere-kjaereste-enn-de-som-ikke-har-barn Anonymkode: 6bfe0...b63
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Forskning viser at alenemødre er mer attraktive enn kvinner uten barn. https://www.aftenposten.no/norge/i/mREya1/forskning-alenemoedre-faar-lettere-kjaereste-enn-de-som-ikke-har-barn Anonymkode: 6bfe0...b63 Forskning 🙄 Empiri motsatte. Innimellom lurer jeg på om forskningen er bearbeidet for å prøve å endre menns holdninger. Får håpe det virker da. Anonymkode: abedc...ac0
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 7 hours ago, AnonymBruker said: Forskning 🙄 Empiri motsatte. Innimellom lurer jeg på om forskningen er bearbeidet for å prøve å endre menns holdninger. Får håpe det virker da. Anonymkode: abedc...ac0 7 hours ago, AnonymBruker said: Forskning viser at alenemødre er mer attraktive enn kvinner uten barn. https://www.aftenposten.no/norge/i/mREya1/forskning-alenemoedre-faar-lettere-kjaereste-enn-de-som-ikke-har-barn Anonymkode: 6bfe0...b63 Dere leser det begge feil. "– Forskning viser at de som har barn, ser etter andre ting i en partner enn de som ikke har barn. " Det handler nok heller om at kvinnene med barn er mer jordnære og mindre urimelig kravstore enn mange evig single barnløse som skal ha den perfekte mannen. Kanskje det at han er hyggelig, hjelpsom og økonomisk stabil blir viktigere enn status og utseende, og at hun da faktisk får flere menn å velge i, som andre kvinner vraker. Anonymkode: 50f19...85c
Gjest Vitalogy Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 (endret) Dette varierer jo helt og holdent, og det gjelder for begge kjønn. Det er knapt meningsfullt å hevde "menn vil", "menn vil ikke", tilsvarende for kvinner. Noen, menn som kvinner, er positive til å date noen med barn, noen er skeptiske og andre er det helt uaktuelt for. Jeg vil tro at en singel person med barn bør være tydelig på hva hen vil. Det krever nok først å være klar på det overfor seg selv. Jeg personlig er frivillig barnfri mann, så for meg ville det ikke vært aktuelt å date en kvinne med barn (eller som ønsket det). Men jaggu er det mange menn (og kvinner) med et annet standpunkt enn mitt. AnonymBruker skrev (9 timer siden): bunnslam tenker jeg om sånt akkurat som mange jenter tenker det om meg. Vi har alle forskjellige preferanser. Lite sympatisk å betegne folk som bunnslam. Endret 13. september 2022 av Vitalogy
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Jeg dater en nå som er voksen og som liker å ha et eget liv. Jeg har barn og liker å ha et eget liv, så vi matcher bra sånn sett. Han har ikke noe ønske om barn og vil bo for seg selv, og jeg har ikke tenkt å flytte sammen med noen mann, så han trenger ikke ha noe med barnet mitt å gjøre. Vi treffes når vi kan og vil. Aldri vært noe hinder at jeg har barn i hvert fall, finner oppegående menn likevel Anonymkode: d13d4...72c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå