AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg har alltid vært trygg på meg selv og aldri hatt problemer med å få de guttene jeg ville ha. Nå har jeg vært i forhold i noen år som tok slutt for et år siden så nå dater jeg igjen. Ikke søren om jeg skulle bry meg for tidlig og jeg er hvertfall ikke typen til å være så teit å analysere hvorfor meldingene tar lang tid å få svar på og lure på om han liker meg eller ikke! Men så sitter jeg her da dødsnervøs fordi en jeg traff på TO dates svarer tregt i dag. Vi har svart hverandre tregt hele veien uten at det har betydd noe for begge er mye opptatt med jobb men nå er jeg plutselig grisenervøs for om jeg skrev noe feil eller han mistet interessen! Får lyst til å sende hundre meldinger til for å forklare og få han til å like meg men skjønner jo at det ikke er sånn man gjør det! Men HVORFOR blir man så gæren og usikker og analyserende med dating??? Skjønner ikke at til og med jeg kunne bli sånn jeg som alltid har bedt venninner slappe av og ta det som det kommer når de stresser! Føler meg så dum og teit 😣 Noen som har noen gode ord? Anonymkode: 3238a...1ef
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Jeg vil bare si at jeg kjenner meg veldig igjen. Jeg er også ganske trygg på meg selv når det kommer til alt annet i livet, men når det kommer til dating og forhold så er jeg helt håpløs. Absolutt alt analyseres, jeg forventer at ting skal gå til helvete (for det gjør det alltid) og jeg begynner vel så smått å innse at jeg saboterer for meg selv. Skulle ønske jeg kunne slappe mer av. Prøver alt i verden å ikke vise den jeg har noe på gang med at det er kaotisk i hodet mitt, men føler likevel at det oser gjennom... Anonymkode: 61bfc...309
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Jeg har alltid vært trygg på meg selv og aldri hatt problemer med å få de guttene jeg ville ha. Nå har jeg vært i forhold i noen år som tok slutt for et år siden så nå dater jeg igjen. Ikke søren om jeg skulle bry meg for tidlig og jeg er hvertfall ikke typen til å være så teit å analysere hvorfor meldingene tar lang tid å få svar på og lure på om han liker meg eller ikke! Men så sitter jeg her da dødsnervøs fordi en jeg traff på TO dates svarer tregt i dag. Vi har svart hverandre tregt hele veien uten at det har betydd noe for begge er mye opptatt med jobb men nå er jeg plutselig grisenervøs for om jeg skrev noe feil eller han mistet interessen! Får lyst til å sende hundre meldinger til for å forklare og få han til å like meg men skjønner jo at det ikke er sånn man gjør det! Men HVORFOR blir man så gæren og usikker og analyserende med dating??? Skjønner ikke at til og med jeg kunne bli sånn jeg som alltid har bedt venninner slappe av og ta det som det kommer når de stresser! Føler meg så dum og teit 😣 Noen som har noen gode ord? Anonymkode: 3238a...1ef Det er jo fremtiden ens da, man vil ikke treffe en potensiell motorsagmann. Anonymkode: 6dd36...c8f
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 man blir som regel ikke nervøs hvis man dater en man har kjennskap til, men hvis det er en fremmed via appen for eksempel , vet man jo ikke hvem man skal betro til. så jeg vil si det er ganske normalt hvor gammel er du foressten? Anonymkode: da6e1...e78
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Fordi man vil ha noen tegn på at en har møtt noen det klaffer med og hvis du/jeg syns de er spennende og kunne tenkt oss å bli bedre kjent med så er vi jo redd for å bli avvist. Eller det kan være at etter 100 dates så treffer du en du liker og da blir man nervøs for man er vant til at det blir noe. Og man håper den andre skal syns er spesiell og. Må være noe sånt. En blir litt mer sårbar i slike settinger.. det er fort gjort å bli såret og få en knekk i selvtilliten nå tildags i hvertfall. Anonymkode: 649a6...cc6
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 Vant til det IKKE blir noe… skulle det stå Anonymkode: 649a6...cc6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå