Gjest Keikolina Skrevet 12. september 2022 #61 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Prøv det selv. Dra på en restaurant og ingen bryr seg om du bruker kniv og gaffel til pizza. Og så prøver du det samme med en hamburger. Da skal du se folk stirrer. Anonymkode: 4d024...269 La folk glane det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 12. september 2022 #62 Del Skrevet 12. september 2022 Satt forresten på en restaurant senest på lørdag sammen med kanskje 50 andre og spiste burger og chips med bestikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #63 Del Skrevet 12. september 2022 Kommer an på hvilken restaurant en spiser på det. Anonymkode: 9756c...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AprilRyan Skrevet 12. september 2022 #64 Del Skrevet 12. september 2022 Burger er ikke helt uvanlig å spise med bestikk og noen ganger en fordel også om det er mye fyll på burgeren og man ønsker å spise uten å få dressing over hele seg og ikke ønsker fingre som stinker løk resten av dagen. Helt enkel pølse i brød ser jeg ikke helt hensikten med å spise med bestikk, men hadde ikke akkurat satt meg til å stirre om noen gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ramona1970 Skrevet 12. september 2022 #65 Del Skrevet 12. september 2022 Kan ikke huske jeg har spist pizza med kniv og gaffel faktisk, men jeg har gjort det med burger. Pølse med brød blir jo bare klumsete å spise med kniv og gaffel, litt som skive med pålegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #66 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Prøv det selv. Dra på en restaurant og ingen bryr seg om du bruker kniv og gaffel til pizza. Og så prøver du det samme med en hamburger. Da skal du se folk stirrer. Anonymkode: 4d024...269 Alle ordentlige steder de serverer burgere på, kommer de med bestikk. Eneste stedet jeg ikke har spist med kniv og gaffel er jafs, bk og McDonalds. Anonymkode: fb165...8ac 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Brukar0 Skrevet 12. september 2022 #67 Del Skrevet 12. september 2022 Jeg kan ikke huske siste jeg ikke spiste hamburger med kniv og gaffel. Det går greit å spise gatekjøkken-burger uten kniv og gaffel. Men når man kjøper burger på en restaurant er den så høy at det er umulig å gape over den. Ergo kniv og gaffel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #68 Del Skrevet 12. september 2022 Er da helt vanlig å spise burger med kniv og gaffel. Du burde frekventere andre steder enn bare McD og Burger King, TS. Anonymkode: dde79...bdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 12. september 2022 #69 Del Skrevet 12. september 2022 Tråden er slått sammen med tilsvarende emne og ryddet for brukerdebatt. Rhodiola, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #70 Del Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Normen er å spise med hendene Anonymkode: e120a...6c5 Hva gjør du på italiensk restaurant da, når du får en hel pizza som ikke er delt opp i stykker? Løfter hele pizzaen opp og begynner å spise fra skorpen og innover? Anonymkode: ad20f...957 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå