AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg sliter med å finne lyspærer til stua. Jeg har 2 store lamper med rektangulære skjermer (som er hvite innvendig og beige på utsiden). Nå har jeg lyspærer som gir gult lys og litt sånn «myse» lys, det forstyrrer meg og jeg skulle gjerne hatt det litt lysere, men ikke for hvitt. Har vært på Lampehuset, Lampemagasinet, Elektroimportøren etc og fått kjøpt lyspærer som de anbefaler men etter jeg har prøvd de, så er de også for gule. Har dere tips til hvor kjøpe og hva se etter? Jeg vil ha hvitt lys ikke gult men ikke for hvitt heller. Anonymkode: d7fbf...727
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Det pleier å stå på pakkene hvilken Kelvin lyset har. Hvis du har en som er for hvit og en som er for lys bør du sjekke hva disse hadde (K) og finne noe i midten. Anonymkode: 7d814...fa1 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det pleier å stå på pakkene hvilken Kelvin lyset har. Hvis du har en som er for hvit og en som er for lys bør du sjekke hva disse hadde (K) og finne noe i midten. Anonymkode: 7d814...fa1 Kelvin..ok, skal lese litt om det 😌 Har du noen tips til hvilken som er bra? Hva har du for lys i stua og ellers i huset? Anonymkode: d7fbf...727
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå