Gå til innhold

Er det tilstrekkelig å støvsuge opp edderkoppene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De dør av det, ikke sant? 😊

Anonymkode: 59e5e...5c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Det gjør de ikke. Bare åpne posen og se selv. De kravler rundt inni der til de dør eller klarer å komme seg ut via slangen.

• Liker 2
Skrevet
Blizz1 skrev (6 minutter siden):

Nei. Det gjør de ikke. Bare åpne posen og se selv. De kravler rundt inni der til de dør eller klarer å komme seg ut via slangen.

Så de dør inne i posen 😊 Det er bra 😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Så de dør inne i posen 😊 Det er bra 😊

De dør jo etterhvert, men det kan jo ta litt tid. Med mindre de kommer ut igjen. Men de dør ikke av å bli støvsugd.

Skrevet

De kravler ut igjen

Skrevet (endret)
38 minutter siden, AnonymBruker said:

De dør av det, ikke sant? 😊

Edderkopper er nyttedyr som spiser andre insekter, og er derfor naturens eget rensemiddel.

Hva galt har edderkoppene gjort mot deg, siden du langsomt vil pine dem til døde i en støvsugerpose; er det deres skyld at de ser ut som de gjør ...?

png-transparent-spider-purple-spider-pur

cartoonspider.jpg

Endret av - Brian
  • Liker 1
Skrevet
- Brian skrev (1 minutt siden):

Edderkopper er nyttedyr som spiser andre insekter, og er derfor naturens eget rensemiddel.

Hva galt har edderkoppene gjort mot deg, siden du langsomt vil pine dem til døde i en støvsugerpose; er det deres skyld at de ser ut som de gjør ...?

Nice try 🙂 Men bare en edderkopp ville skrevet noe slikt.

icon.jpg

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
- Brian skrev (Akkurat nå):

Noen er redd for edderkopper selv om det høres helt teit ut. Jeg liker ikke edderkopper og jeg blir helt freaka om jeg ser en, men jeg støvsuger de ikke om jeg ikke må. Er de store så gjør jeg det, men det er sjeldent. Er de små tar jeg de på papir og tar de med ut. Jeg bare tåler ikke synet av dem uansett hvor nyttige de er.

Er ikke TS, men ville svare deg.

Anonymkode: 43e02...d87

Skrevet

Jeg tror ikke edderkopper av litt størrelse dør av en tur ned ett rør, tross stor fart. Slippe dem ut. Hvem vet hva en edderkopp føler og de er en viktig del av naturen de også. ( og ja en stor edderkopp får meg til å hyle)

Anonymkode: 507db...083

• Liker 1
Skrevet

Æsj blir redd for at de legger egg inni der og kryper ut i mangfold for å ta hevn jeg 

Anonymkode: 01320...8da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...