Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Ble inspirert av @AliceNextDoor til å lage denne tråden, føler litt på at dette er en tråd som @Henrikk burde startet, men nå gjør altså jeg det da. Dette er i hovedsak en fjasetråd så den må ikke under noen omstendigheter flyttes til kropp og helse.
Gjest Agent smith Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Siden ingen har turt å svare får vel jeg begynne. Jeg spretter opp av sengen og tar av nattkjolen og skifter til vanlige klær, deretter kaster jeg litt vann i trynet, pusser tennene og skyller munnen. Deretter bruker jeg litt sepe under armene før jeg smører armhulene med deodorant med en lukt med blanding av villsvinsvette,våt hund og løveurin,dette for å vekke dyriske sanser.
Frøkenfryden Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Opp av senga. Tisse. Pusse tenner. Sjekke om hår må vaskes eller om jeg har sovet som en prinsesse og har sveis klar. Så.. dusj over hele meg eller hals og ned. (Basert på hår-avgjørelse. ) Hvis hårvask 30 min-jobb med vask og føn på gang…😮Ellers 5 min dusj. Sjekke grader ute på termometeret. Sjekke yr.no. Ta på egnet tøy. Finne podcast. Fikse mat til mann og meg. Pluss niste. Drikke kaffe. Sjekke KG. Frokost og mer kaffe. Herregud… jeg er akkurat så omstendelig som dere trodde😂😂😂 2
AliceNextDoor Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Artig at jeg kan inspirere til en tråd, jeg føler meg litt stolt nå. Jeg pleier våkne fort og plutselig, og ofte for tidlig. Det fører til noen minutter (ca 20 til 30 av dem) med slumring før jeg gjør alvor av det hele og kommer meg opp. Innom kjøkkenet først for å slå på vannkokeren, så går jeg på badet for do og børsting av tenner etter at jeg har hengt av meg nattøy eller lagt det til vask. Jeg sover nesten alltid i nattkjole eller oversize t-skjorte. Før jeg er ferdig med puss så slår jeg på varmvannet i dusjen siden jeg nå har en varmvannsbereder som er litt treg med å få varmvann frem. Jeg har langt hår, det er tykt og blir fort litt flokete. Bruker stort sett 15 til 20 minutter på dusjen. Ikke noe særlig på frokost egentlig, men jeg prøver. Før var dette verre siden jeg har hatt og til en viss grad fremdeles har spiseforstyrrelser. Drikker te, et glass lettmelk og noen ganger appelsinjuice. Jeg liker dessuten ha musikk på om morgenen, aldri noe radio fordi jeg blir for distrahert av andre som forteller som for eksempel fra nyheter. Jeg sjekker sjeldent noe særlig på telefonen, men tar en titt på om noen har sendt meldinger eller om det er kommet mail jeg burde bruke litt tid på. Bruker faktisk mer tid på å sjekke PMer her på KG enn på Facebook og lignende. Er jeg innom FB så er det for å se hva et par av mine venner har funnet på for ablegøyer Så sender jeg alltid en god morgen-melding til mamma, ofte også til pappa. Men mamma er den som alltid svarer så jeg stoler på at hun heller bringer videre til pappa. Ja, jeg har et veldig nært forhold til mine foreldre. Klær bruker jeg egentlig veldig lite tid på å planlegge, litt stolt av det. Titter litt på hva accuweather forteller om været den dagen for å se hvor godt jeg skal kle meg. Jeg er sær på et punkt; jeg velger også deodrant og eventuell annen lukt ut fra vær. Her jeg bor nå er det naturlig å sjekke også hvordan togene ligger an med hensyn til om jeg skal ta tog eller kjøre til jobb. I Oslo gikk jeg og tok banen hele tiden. Sjekker alltid minst to ganger om jeg har slått av vannkoker og slikt. Er nok ganske distre. Ble litt omstendig dette, og ikke særlig fjasete. Skal prøve hardere neste gang, jeg lover å gjengi neste gang jeg har en sånn skikkelig møkkastart på dagen. Sånne som egentlig er ganske morsomme for de som beskuer det hele.
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #5 Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (9 timer siden): Opp av senga. Tisse. Pusse tenner. Sjekke om hår må vaskes eller om jeg har sovet som en prinsesse og har sveis klar. Så.. dusj over hele meg eller hals og ned. (Basert på hår-avgjørelse. ) Hvis hårvask 30 min-jobb med vask og føn på gang…😮Ellers 5 min dusj. Sjekke grader ute på termometeret. Sjekke yr.no. Ta på egnet tøy. Finne podcast. Fikse mat til mann og meg. Pluss niste. Drikke kaffe. Sjekke KG. Frokost og mer kaffe. Herregud… jeg er akkurat så omstendelig som dere trodde😂😂😂 Nå skjønner jeg hvorfor du står opp så tidlig, jeg hadde brukt en hel dag på alt det der
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #6 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (7 timer siden): Artig at jeg kan inspirere til en tråd, jeg føler meg litt stolt nå. Jeg pleier våkne fort og plutselig, og ofte for tidlig. Det fører til noen minutter (ca 20 til 30 av dem) med slumring før jeg gjør alvor av det hele og kommer meg opp. Innom kjøkkenet først for å slå på vannkokeren, så går jeg på badet for do og børsting av tenner etter at jeg har hengt av meg nattøy eller lagt det til vask. Jeg sover nesten alltid i nattkjole eller oversize t-skjorte. Før jeg er ferdig med puss så slår jeg på varmvannet i dusjen siden jeg nå har en varmvannsbereder som er litt treg med å få varmvann frem. Jeg har langt hår, det er tykt og blir fort litt flokete. Bruker stort sett 15 til 20 minutter på dusjen. Ikke noe særlig på frokost egentlig, men jeg prøver. Før var dette verre siden jeg har hatt og til en viss grad fremdeles har spiseforstyrrelser. Drikker te, et glass lettmelk og noen ganger appelsinjuice. Jeg liker dessuten ha musikk på om morgenen, aldri noe radio fordi jeg blir for distrahert av andre som forteller som for eksempel fra nyheter. Jeg sjekker sjeldent noe særlig på telefonen, men tar en titt på om noen har sendt meldinger eller om det er kommet mail jeg burde bruke litt tid på. Bruker faktisk mer tid på å sjekke PMer her på KG enn på Facebook og lignende. Er jeg innom FB så er det for å se hva et par av mine venner har funnet på for ablegøyer Så sender jeg alltid en god morgen-melding til mamma, ofte også til pappa. Men mamma er den som alltid svarer så jeg stoler på at hun heller bringer videre til pappa. Ja, jeg har et veldig nært forhold til mine foreldre. Klær bruker jeg egentlig veldig lite tid på å planlegge, litt stolt av det. Titter litt på hva accuweather forteller om været den dagen for å se hvor godt jeg skal kle meg. Jeg er sær på et punkt; jeg velger også deodrant og eventuell annen lukt ut fra vær. Her jeg bor nå er det naturlig å sjekke også hvordan togene ligger an med hensyn til om jeg skal ta tog eller kjøre til jobb. I Oslo gikk jeg og tok banen hele tiden. Sjekker alltid minst to ganger om jeg har slått av vannkoker og slikt. Er nok ganske distre. Ble litt omstendig dette, og ikke særlig fjasete. Skal prøve hardere neste gang, jeg lover å gjengi neste gang jeg har en sånn skikkelig møkkastart på dagen. Sånne som egentlig er ganske morsomme for de som beskuer det hele. Det var bra skrevet selv om det var lite fjas. Jeg ser nå at du og @Frøkenfryden gjør mye mer ut av morgenene enn meg. Jeg sover så lenge som mulig og gjør kun det mest nødvendige
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #7 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (Akkurat nå): Det var bra skrevet selv om det var lite fjas. Jeg ser nå at du og @Frøkenfryden gjør mye mer ut av morgenene enn meg. Jeg sover så lenge som mulig og gjør kun det mest nødvendige Tror mange er som deg, jeg føler ikke for mer søvn 05, maks til 5.30. Stod opp 4.45 i dag. Følte meg ferdig sovet😂 er som en 5-åring🤣 1
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Det var bra skrevet selv om det var lite fjas. Jeg ser nå at du og @Frøkenfryden gjør mye mer ut av morgenene enn meg. Jeg sover så lenge som mulig og gjør kun det mest nødvendige Jeg elsker god tid, så blir jeg bra samboer av det🤩. I dag skulle Mann plutselig ha hjemmekontor. Og jeg bare: «her står en boks hakkede grønnsaker, rundstykke med persille og ost og skinke, og litt macademia og pekannøtter med mørk sjokolade til deg i en skål som snacks.» Tuller ikke😂😂😂😂
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Jeg elsker god tid, så blir jeg bra samboer av det🤩. I dag skulle Mann plutselig ha hjemmekontor. Og jeg bare: «her står en boks hakkede grønnsaker, rundstykke med persille og ost og skinke, og litt macademia og pekannøtter med mørk sjokolade til deg i en skål som snacks.» Tuller ikke😂😂😂😂 Han er heldig, alle vi andre får en bøtte med kjeft på morran mens franzen får en boks hakkede grønnsaker
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Tror mange er som deg, jeg føler ikke for mer søvn 05, maks til 5.30. Stod opp 4.45 i dag. Følte meg ferdig sovet😂 er som en 5-åring🤣 😄
Frøkenfryden Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (3 minutter siden): Han er heldig, alle vi andre får en bøtte med kjeft på morran mens franzen får en boks hakkede grønnsaker Ånei har du fått kjeft? 😢 han er litt heldig, jeg også ❤️🥳
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Ånei har du fått kjeft? 😢 han er litt heldig, jeg også ❤️🥳 Ikke i dag, for jeg fortet meg ut av døren før hun våkna😁😆 Men ulempen med å stresse ut var at jeg ikke rakk å gjøre alle mine morgenrutiner
Gjest Cid Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 (endret) Snu meg, reise meg opp av sengen, pisse, drikke litt vann, ta på lypsyl og sjekke mobilen Endret 13. september 2022 av Cid
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Det var bra skrevet selv om det var lite fjas. Jeg ser nå at du og @Frøkenfryden gjør mye mer ut av morgenene enn meg. Jeg sover så lenge som mulig og gjør kun det mest nødvendige Jeg klarte faktisk glemme det mest spennende om morgenen. Sminke. Der kan det fort skje noen arbeidsuhell som å poke meg selv i øyet og slike ting. Koordinasjonsevnene mine er hardt prøvet, alt fra lukeparkering til klesbretting kan være med livet som innsats og da sier det seg selv at det å påføre sminke med pensler og liner nær øyne er risikofylt som bare tusan. Før i riktig gamle dager da jeg jobbet på kveld og natt så drev jeg ikke med morgenrutiner, da var det heller frustrerende med sollys inn vinduet og fugler som roper i buskene. Den tiden var det langt mer alkohol i hverdagen enn hva godt var, så jeg irriterte meg over det meste som forstyrret. Særlig fiskene i akvariet ble fort veldig mye med alle lydene sine.
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (2 timer siden): Jeg klarte faktisk glemme det mest spennende om morgenen. Sminke. Der kan det fort skje noen arbeidsuhell som å poke meg selv i øyet og slike ting. Koordinasjonsevnene mine er hardt prøvet, alt fra lukeparkering til klesbretting kan være med livet som innsats og da sier det seg selv at det å påføre sminke med pensler og liner nær øyne er risikofylt som bare tusan. Før i riktig gamle dager da jeg jobbet på kveld og natt så drev jeg ikke med morgenrutiner, da var det heller frustrerende med sollys inn vinduet og fugler som roper i buskene. Den tiden var det langt mer alkohol i hverdagen enn hva godt var, så jeg irriterte meg over det meste som forstyrret. Særlig fiskene i akvariet ble fort veldig mye med alle lydene sine. Kan forstå at lukeparkering og sminking kan være utfordrene, men klesbretting burde vel være relativt ufarlig. Skjønner deg godt, fisker er jo irriterende i seg selv og enda verre når de lager blubb blubb lydene sine
AliceNextDoor Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (5 minutter siden): Kan forstå at lukeparkering og sminking kan være utfordrene, men klesbretting burde vel være relativt ufarlig. Skjønner deg godt, fisker er jo irriterende i seg selv og enda verre når de lager blubb blubb lydene sine Og det hånlige fliret mens de stirrer på deg og synes du er helt katastrofe. Jeg har blitt overfalt av en skyvedørsgarderobe under klesbretting. Mens jeg stod med ryggen til.
LiseTV Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 Tisser, lader mobil og klokke. Setter på kaffi. Tar av nattkjolen og steller meg litt. Tar på en enkel kjole og nyter en frokost mens jeg ser nyheter.
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 AliceNextDoor skrev (18 minutter siden): Og det hånlige fliret mens de stirrer på deg og synes du er helt katastrofe. Jeg har blitt overfalt av en skyvedørsgarderobe under klesbretting. Mens jeg stod med ryggen til. Ja veit, pleier å gi de en på trynet når de oppfører seg sånn. Skyvedørsgarderober er skumle og slue, må aldri snu ryggen til de
Gjest Agent smith Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 LiseTV skrev (14 minutter siden): Tisser, lader mobil og klokke. Setter på kaffi. Tar av nattkjolen og steller meg litt. Tar på en enkel kjole og nyter en frokost mens jeg ser nyheter. Hvilken farge har du på nattkjolen
LiseTV Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 Agent smith skrev (8 timer siden): Hvilken farge har du på nattkjolen Ulike dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå