AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Bare lurer på om det er vanlig. I de fleste tilfeller har jeg ikke opplevd å bli sleiker på første date. Det er selvsagt forskjell på folk, men synes det er frustrende at de fleste menn ikke gidder det. Jeg er jo renslig og tar vare på min hygiene så det er non ikke meg Anonymkode: 1cc38...aab 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Jeg kommer ofte fort første gangene jeg har sex med en ny person. Så da sleiker jeg gjerne for at ting skal vare litt lenger for oss begge. Anonymkode: 1e0d4...986 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Jeg har ikke sex på første date, så da er svaret nei. Når det er tid for sex er det et absolutt must. Anonymkode: 9c52e...ded 8
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Har datet en noen mnd og har hatt sex siste 3 gangene, han har fått bj av meg. Han har ikke gått ned på meg, og jeg har ikke fått meg ikke til å spørre, synes det var kleint. Dumpa han heller 😅 Anonymkode: 3f7a6...782 8 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Tja. Hvis det skjer oral på føtste date er det såklart gjensidig. Anonymkode: 88e97...b2a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 menn sleiker når du ber dem om det, første date, randoms, venner osv Anonymkode: 224fd...81c 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kommer ofte fort første gangene jeg har sex med en ny person. Så da sleiker jeg gjerne for at ting skal vare litt lenger for oss begge. Anonymkode: 1e0d4...986 Flink gutt Anonymkode: 9d9ff...b7b 6
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 Ja, hvis de ikke gjør det kan du anmelde dem til politiet for manglende oppfylt sleikeplikt. Dette er noe alle vet. Anonymkode: 1cb46...e7c 7 1
Gjest Paramount Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 Jeg har aldri hatt, og kommer aldri til å ha, sex med ei jeg ikke liker, og da er det fullstendig opplagt at jeg kysser og slikker der nede. Alt annet er helt dust for meg. Hva hun velger å gjøre med meg tar jeg som det kommer. Sex skal være frivillig og etter eget ønske.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 Paramount skrev (14 minutter siden): Jeg har aldri hatt, og kommer aldri til å ha, sex med ei jeg ikke liker, og da er det fullstendig opplagt at jeg kysser og slikker der nede. Alt annet er helt dust for meg. Hva hun velger å gjøre med meg tar jeg som det kommer. Sex skal være frivillig og etter eget ønske. Måtte du virkelig poengtere at sex skal være frivillig og etter eget ønske? Du er klar over ufrivillig sex ikke er sex men voldtekt? Anonymkode: 7b2a7...2d4 10 1
Jr.Garcon Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Bare lurer på om det er vanlig. I de fleste tilfeller har jeg ikke opplevd å bli sleiker på første date. Det er selvsagt forskjell på folk, men synes det er frustrende at de fleste menn ikke gidder det. Jeg er jo renslig og tar vare på min hygiene så det er non ikke meg Anonymkode: 1cc38...aab Har ikke sex på første date, så svaret på det er nei. Hadde jeg ønsket å ha sex på første date så er jeg uansett ikke nevneverdig keen på å stryke med av hpv relatert strupekreft før jeg fyller 50, så dessverre hadde all ubeskyttet sex uansett utgått 😂 Endret 12. september 2022 av Jr.Garcon 4
Gjest Paramount Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Måtte du virkelig poengtere at sex skal være frivillig og etter eget ønske? Du er klar over ufrivillig sex ikke er sex men voldtekt? Anonymkode: 7b2a7...2d4 Det jeg ikke skjønner er hva du gjør i denne tråden, og i tillegg velger å diskutere noe helt annet enn tema. Bare pussig, kanskje det stikker noe under?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 Sleiker gjerne om det er en digg dame. Om det er ei litt rufsete ei fra byen eller noen man ligger med bare fordi de byr seg , men ikke er noe særlig så står jeg over sleiking. Anonymkode: f98d2...bc5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 Har vært gift i 30 år. Jeg har aldri bedt han slikke meg. Han vill prøve en gang men jeg var for sjenert til det. Han har heller aldri bed om å bli sugd som jeg ser på som bra i og med at det er kreftfremkallende. Tror ikke slikking er en del av enkel konservativ sex. Du må være temmelig avansert dersom du legger vekt på det. Du hadde vel engeng en elsker som gjorde det med deg og vandte deg på det. Anonymkode: e1a6a...daa
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 Har vel blitt sleiket på første date/første gang jeg har sex med noen 95% av gangene. Det er jo en del av forspillet. Anonymkode: 07a0d...258 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 Paramount skrev (28 minutter siden): Det jeg ikke skjønner er hva du gjør i denne tråden, og i tillegg velger å diskutere noe helt annet enn tema. Bare pussig, kanskje det stikker noe under? Det var et godt poeng du kunne tenke på Anonymkode: c4d57...eb7 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 Tror egentlig dette er postet under feil sted. Anonymkode: e1a6a...daa
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 Ja, syns de pleier det. Utrolig irriterende 😅 Ikke slutter de når du pent prøver si det ikke er nødvendig eller givende heller. Anonymkode: fbc06...43b 1 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #19 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har vært gift i 30 år. Jeg har aldri bedt han slikke meg. Han vill prøve en gang men jeg var for sjenert til det. Han har heller aldri bed om å bli sugd som jeg ser på som bra i og med at det er kreftfremkallende. Tror ikke slikking er en del av enkel konservativ sex. Du må være temmelig avansert dersom du legger vekt på det. Du hadde vel engeng en elsker som gjorde det med deg og vandte deg på det. Anonymkode: e1a6a...daa Det er jo ikke kreftfremkallende med en fast partner som ikke har hpv. Hos de som har hyppige partnerbytter med ubeskyttet oralsex så blir det noe annet, mange av de vil få kreft. Anonymkode: a7745...57e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #20 Skrevet 12. september 2022 12 minutter siden, AnonymBruker said: Det er jo ikke kreftfremkallende med en fast partner som ikke har hpv. Hos de som har hyppige partnerbytter med ubeskyttet oralsex så blir det noe annet, mange av de vil få kreft. Anonymkode: a7745...57e De kan ha hatt andre før de ble et par. Vi har bare ikke hatt nok lyst til det. Men jeg blir fingret og vi har samleie så vi får knullet allikevel. Og jeg liker , sex ikke misforstå. Anonymkode: e1a6a...daa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå