Gå til innhold

Ubehagelig og ukentlig med sperm o.l som renner ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet ikke om dette er riktig kategori?

Hei! Jeg synes det er vanskelig å opprettholde det renslig i sengen og meg selv 😅 Etter at jeg og min mann har sex. Jeg liker å skifte på sengen en gang i uken, men føler at selv om vi har håndkle, våtservietter osv ved sengen, så renner det jo sæd ut av meg i flere dager...(han har veldig mye) Sover jeg med truse, blir den bare klissete..Sover jeg uten, renner det ut på sengetøy. Jeg snur meg jo/har dyne mellom bein osv i.l.a natten så ikke vits å ligge på håndkle. Selv om jeg dusjer hyppig, renner det likevel "safter" ut fra samleie i et par dager etterpå. Og ofte har vi jo sex hver dag, å da er det never ending story 🙈 Gå med tampong?? Prøvde det også, men føler det tørker ut skjeden min. Hvordan gjør dere andre det? 

Anonymkode: 2af70...9e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Knipeøvelser! Så setter du deg på do etter sex og prøver å knipe ut mest mulig

Anonymkode: fbe4e...c55

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Synes det er godt at han lar det gå på magen min

Anonymkode: a844e...cff

• Liker 1
Skrevet

Truseinnlegg av tøy? 

Anonymkode: ff7d3...38b

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Knipeøvelser! Så setter du deg på do etter sex og prøver å knipe ut mest mulig

Anonymkode: fbe4e...c55

Jeg er ganske sterk nedentil så knipinga kan jeg. Problemet er at etter sex sovner jeg ofte tvert, og knipe gjør man ikke i søvne. Uansett fortsetter å renne ut selv om jeg har vært på do også.. Sæden forsvinner jo ikke oppi kroppen men går ut og ned... 😅🙈 

• Liker 1
Skrevet

Synes det er godt at han lar det gå på magen min

Anonymkode: a844e...cff

Det synes jeg er enda verre. Det blir så sykt mye søl. Han har mye sæd

Skrevet

Sett inn en tampong etter sex😀

Anonymkode: 3bd05...2f9

Skrevet

Du kan ikke være seriøs… 

Anonymkode: 16cef...490

• Liker 7
Skrevet

Du kan ikke være seriøs… 

Anonymkode: 16cef...490

Ikke? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sett inn en tampong etter sex😀

Anonymkode: 3bd05...2f9

Ja kanskje jeg må prøve det 😅 Føler det er sæd i hele senga hver dag...🙈

Skrevet

For en snodig problemstilling. 
Vi kan ha sex 2-4 ganger i døgnet, men opplever aldri at det renner i flere dager etterpå.😅

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vet ikke om dette er riktig kategori?

Hei! Jeg synes det er vanskelig å opprettholde det renslig i sengen og meg selv 😅 Etter at jeg og min mann har sex. Jeg liker å skifte på sengen en gang i uken, men føler at selv om vi har håndkle, våtservietter osv ved sengen, så renner det jo sæd ut av meg i flere dager...(han har veldig mye) Sover jeg med truse, blir den bare klissete..Sover jeg uten, renner det ut på sengetøy. Jeg snur meg jo/har dyne mellom bein osv i.l.a natten så ikke vits å ligge på håndkle. Selv om jeg dusjer hyppig, renner det likevel "safter" ut fra samleie i et par dager etterpå. Og ofte har vi jo sex hver dag, å da er det never ending story 🙈 Gå med tampong?? Prøvde det også, men føler det tørker ut skjeden min. Hvordan gjør dere andre det? 

Går du ikke på toalettet etter sex? 
Du må gjøre knipeøvelser for å gjøre deg litt strammere.

Anonymkode: d039f...363

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke så store forskjeller på menns sædmengde. Så din situasjon er nok lik den mange andre er i. Jeg har ingen problemer med dette, sovner etter sex og plages ikke gjennom natten. Det kommer flekker på lakenet, ja, men da må man bruke et håndkle under rumpa eller stå opp og få sæden ut før man sovner. Så enkelt og så vanskelig.

Anonymkode: ec7cf...631

Skrevet

Det er neppe sæd som renner i dagevis, men heller utflod. Kanskje du reagerer på sæden?

Anonymkode: f573d...eac

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Bruk kondom. Det er en velsignelse for oss som har menn med myyye sperm. Evt la han komme på utsiden av deg. Han mååå jo ikke komme inni. 

Anonymkode: 3de30...ae1

• Liker 1
Skrevet

Jeg dusjer alltid etter sex. Ikke erfart at noe renner ut så lenge etterpå. 

Anonymkode: 9269f...492

Skrevet

Det skal ikke renne ut i flere dager etterpå..sikkert utflod du har.

Vi har sex nesten hver dag, jeg går bestandig på do rett etterpå,skviser det ut og dusjer meg nedentil.

Aldri hørt om problemstillingen din, jeg er 41 år,så dette var nytt for meg🤭

• Liker 3
Skrevet

Kondom eller at han sprute på magen din. Selv om det er mye så er det bare å tørke opp med et lite håndkle på magen, fort og enkelt. Jeg presser ut sæden på do, da er det aller meste ute på kort tid.

Anonymkode: d893a...a3a

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor sier «alle» at han skal sprute på magen hennes? Er ikke ryggen like naturlig for folk? Eller puppene, eller ansiktet eller andre steder? 🙈 

TS, ikke la han komme inni deg. Problem solved. 

Anonymkode: 9b2c6...f2d

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er ganske sterk nedentil så knipinga kan jeg. Problemet er at etter sex sovner jeg ofte tvert, og knipe gjør man ikke i søvne. Uansett fortsetter å renne ut selv om jeg har vært på do også.. Sæden forsvinner jo ikke oppi kroppen men går ut og ned... 😅🙈 

Jeg pleide å gå på do og stikke en finger eller to inn, og "sveipe rundt" slik at mye mer sæd kom ut. Det hender jo ofte det blir litt vakuumeffekt på sæden inni der, og dermed blir det værende en stund til du beveger deg en annen måte osv. 

Nå derimot svelger jeg det alltid, uansett hvor han kommer 😅 (en del av sexen vår er altså blitt til at han mater meg med det, så da er det hans fingre som går inn i meg for å hente det ut, eller fra andre deler av kroppen)

Anonymkode: 3c98e...674

• Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...