AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #21 Skrevet 12. september 2022 De selger Neutral-serien på Normal, det er min holy grail. Anonymkode: 1ca95...17f 3
Blingblingtahei Skrevet 13. september 2022 #22 Skrevet 13. september 2022 Bruker pure and care collagen serum samt har begynt med vippeserumet. Collagen serumet synes jeg gir god fukt uten å irritere. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #23 Skrevet 13. september 2022 Leste et sted at produktene på normal er så billige fordi de er laget for det afrikanske markedet, og derfor er av dårligere kvalitet. Men vet ikke om det stemmer. Anonymkode: 23837...4fa
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #24 Skrevet 13. september 2022 Prøvde et renseskum og noe annet jeg ikke lenger husker hva var fra Ivy aia (eller et navn som ligner på det), fra Normal, veldig lite imponert. Ville heller gått for The Ordinary eller Inkey list for rimelig og god hudpleie. Apotek er ingen garanti for kvalitet, jeg mener, de selger snop der og forventer man skal ta dem seriøst som en slags helseaktør Anonymkode: 97b3a...7d9 1
Roci Skrevet 13. september 2022 #25 Skrevet 13. september 2022 (endret) Jeg liker veldig godt serumene fra danske Pure & Care, spesielt collagen- og EGF-serumet deres. De har også et fuktighetsgivende øyeserum. Gode ingredienser, og produktene inneholder ikke alkohol, mineralolje eller parfyme. Bruker også en fuktspray fra Ivy Aïa som jeg liker veldig godt, men har ikke forsøkt noen andre produkter fra det merket. Endret 13. september 2022 av Roci 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #26 Skrevet 13. september 2022 Capazitet skrev (13 timer siden): Skal du ha kvalitetsprodukter som er testa og har gode ingrediensar anbefalar eg apoteket. Nei. Apotekene selger like mye "ræl" som Normal. Boots sitt eget merke er fullt av allergifremkallende stoffer, parabener, alkoholer, parfymer. Anonymkode: f81d2...176 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #27 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Leste et sted at produktene på normal er så billige fordi de er laget for det afrikanske markedet, og derfor er av dårligere kvalitet. Men vet ikke om det stemmer. Anonymkode: 23837...4fa Så du mener Garnier, Maybelline, Essie, Loreal, osv, er ræl laget for det afrikanske markedet...? Alle disse merkene får du både på parfymeri, dagligvare, og ørten andre steder. Høres ut som om du trenger å lære deg kildekritikk... Anonymkode: f81d2...176 4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå