Gå til innhold

Kremer fra Normal.

Fjelltopp

Anbefalte innlegg

Bare lurer på om dere har noe mening om kremene og serum fra Normal.  Er det greie produkter ?
Kunne tenkt meg å kjøpe et av serumene de selger, siden det er billig der, men er litt redd for hva jeg putter på huden min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fjelltopp skrev (1 minutt siden):

Bare lurer på om dere har noe mening om kremene og serum fra Normal.  Er det greie produkter ?
Kunne tenkt meg å kjøpe et av serumene de selger, siden det er billig der, men er litt redd for hva jeg putter på huden min.

Jeg ville ikke gjort det.

Anonymkode: 63e0d...219

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke kremer og serumer....? 

Normal fører ørten merker. Mange av dem er merker du også finner på parfemyrier, hos frisører, osv osv..

Anonymkode: f81d2...176

• Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjelltopp skrev (7 minutter siden):

Personlig synes jeg det jeg har kjøpt der er ganske bra! Jeg kjøpte den ivi aya rensen som jeg er storfornøyd med. C vitamin serumet var dritbra, men etter en stund tålte jeg det ikke lenger.. 

Synes egentlig de har bra produkter der jeg da.. 

Anonymkode: cd5df...164

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du ska tenke på er ikke hva det koster men hva det inneholder,hva vil du kremen og serumet ska gjøre for deg.....husk at det som står nederst på innholdsfortegnelsen er det minst av....du finner garantert noe billig som er bra,har de Koreanske merker på Normal??de bruker å være mye bra for huden i...

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvilke kremer og serumer....? 

Normal fører ørten merker. Mange av dem er merker du også finner på parfemyrier, hos frisører, osv osv..

Jeg vet egentlig ikke , jeg har sett litt på de forskjellige når jeg har gått forbi og lurt på om de kan være grei å bruke.
Men jeg tenke på noe som gir fukt , og serum under øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Spør deg selv; "hvorfor er det så billig akkurat der"

Anonymkode: fe3ff...21a

Fordi de selger ørten ulike ting, og da helt fint kan selge kvalitetsprodukter til en billig penge, samtidig som de selger ikke-merke-ting til profitt. Enkelt og greit. Et produkt er ikke dårlig bare fordi det selges i en butikk med lave priser ;) Redken selges både hos frisøren og hos normal, just saying... 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Personlig synes jeg det jeg har kjøpt der er ganske bra! Jeg kjøpte den ivi aya rensen som jeg er storfornøyd med. C vitamin serumet var dritbra, men etter en stund tålte jeg det ikke lenger.. 

Synes egentlig de har bra produkter der jeg da.. 

Anonymkode: cd5df...164

Leste litt på de produktene,virker å være veldig bra,til en billig pris...C vitamin er veldig vanskelig å lage bra produkt av og mangen reagerer etter en tids bruk...jeg buker vippeserumet(viste ikke at de solgte det på Normal)det funker kjempe bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Fordi de selger ørten ulike ting, og da helt fint kan selge kvalitetsprodukter til en billig penge, samtidig som de selger ikke-merke-ting til profitt. Enkelt og greit. Et produkt er ikke dårlig bare fordi det selges i en butikk med lave priser ;) Redken selges både hos frisøren og hos normal, just saying... 

Helt sant....man må bare være litt kritisk til hva man rasker med seg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpt The Ordinary- produkter på HM om du trenger fornuftig priset hudpleie med god oversikt over produktinnhold. Tror jeg hadde valgt det framfor mer tilfeldige greier. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elle Melle skrev (3 minutter siden):

Du får kjøpt The Ordinary- produkter på HM om du trenger fornuftig priset hudpleie med god oversikt over produktinnhold. Tror jeg hadde valgt det framfor mer tilfeldige greier. 

Alle produkter hos normal følger norsk lov, dvs at de har liste over alle ingredienser. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket serum? Du kan kjøpe fuktighetskrem, og cleansing oil, hvis du bruker solkrem. De funker helt fint :)  Ville ikke ha kjøpt serum fra normal. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Alle produkter hos normal følger norsk lov, dvs at de har liste over alle ingredienser. 

Selvfølgelig, har da ikke påstått noe annet.

Synes bare selv det var enklere å bygge en fornuftig og spesialtilpasset hudpleierutine med The Ordinary (i stedet for div asiatisk hudpleie eller fra apoteket o.l.) og at HM og Normal blir litt samme sjanger og dermed et godt alternativ om man leter etter rimelige serumer og slikt. 

All annen såpe, deo, shampo,  tannkrem osv kjøper jeg på Normal, så har ingen fordommer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har mange forskjellige merker på Normal inkl. L'Oreal Paris, Garnier, Simple osv. 

Anonymkode: 55516...2f2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Capazitet skrev (25 minutter siden):

Skal du ha kvalitetsprodukter som er testa og har gode ingrediensar anbefalar eg apoteket. 

neppe....er en myte at apoteket har kvalitetsprodukter,de følger Norsk lov når det gjelder testing(det må alle som selger hudpleie)men at det er kvalitetsprodukter må du nesten dokumentere før jeg tror deg og hva mener du med gode ingredienser?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg overser noe - men alt jeg har kjøpt av hudpleie, sjampo, deodorant osv hos Normal har jo vært kjente merkevarer?

Google navnet på de tingene du vurderer å prøve, om det er ukjente merker for deg.

De er billige fordi det er partikjøp, og de har ikke nødvendigvis samme varene neste uke.

Anonymkode: b5479...895

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Capazitet skrev (1 time siden):

Skal du ha kvalitetsprodukter som er testa og har gode ingrediensar anbefalar eg apoteket. 

Nja. 

F.eks La roche posay sitt serum med hyaluronsye inneholder både alkohol og parfyme. Tilsvarende serum fra The Ordinary gjør ikke. Apotekproduktet er med andre ord et dårligere alternativ for de med svært sensitiv hud. (Lærte det på den kjedelige og dyreste måten...)

Så man må uansett sjekke ingredienser ut i fra hva man selv ønsker og tåler, det er dessverre ikke alltid godt nok at produktet er fra apoteket. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...