Gå til innhold

Er det fjern healing? Veit ikke hva jeg opplevdem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg opplevde noe rart for et par år siden og jeg trenger litt hjelp til å finne ut hva som skjedde. 

Jeg bor i et litt større hus med storfamilie og en dag var jeg hjemme og satt oppe i den ene stua med barnet mitt og slappet av fordi jeg hadde så sterk migrene. 

Svigerfaren min ville jeg skulle komme og sitte med alle andre, men jeg sajeg orker ikke pga jeg har migrene. 

Han salikevel jeg skulle komme. Da jeg kom ned spurte han om det var skikkelig ille. Jeg sa ja, og at jeg nesten kommer til å kaste opp. Jeg hadde tatt paracet tidligere den dagen, men det funker selvsagt ikke. 

Han nikket bare, begynte å hviske et eller annet, tenkte han bare ba for meg siden han er religiøs. Jeg fortsatte å se på tv der vi satt. Plutselig begynte det å prikke i hodet mitt og migrenen ble helt borte. Han ser på meg og spør om jeg har det bedre nå.. 

Han ville ikke si hva han gjorde, men jeg ble ganske sjokkert. 

Har noen peiling på slike ting? Er det en form for fjern healing? Jeg veit ikke hva jeg tror.

Anonymkode: 3d88a...37a

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Carrot skrev (16 minutter siden):

og du kan ikke spørre svigerfar fordi?? 

Han gikk bort i fjor. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han gikk bort i fjor. 

Kondolerer. Hvorfor tenker du på dette nå? Har det skjedd noe? Spiller det noen rolle siden det var så mange år siden og han har gått bort? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Carrot skrev (2 minutter siden):

Kondolerer. Hvorfor tenker du på dette nå? Har det skjedd noe? Spiller det noen rolle siden det var så mange år siden og han har gått bort? 

Fordi jeg står i en litt sånn troskrise selv nå... Jeg bare funderer mye og jeg er ganske logisk av meg, men sånne der ting som healing etc har jeg aldri trodd på. Jeg tror på Gud, men finner liksom ikke helt ut av det. Bare begynte å tenke på det så ville bare se hva andre vet .. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hadde han evnen til å ta bort smerten din😊

Min farfar stoppet blod og tok bort smerter, han la på hendene og sa noe. Farmoren min kunne også stoppe blod. 

Hva de sa og hva de gjorde er det ingen som vet, de tok det med seg i graven.

Anonymkode: a4373...f58

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror noen har healende krefter. Jeg er sykepleier, og en av mine pasienter er overbevist om at jeg har healende energi. Hun føler seg alltid bedre, og plager forsvinner etter jeg har vært der. Ikke noe jeg gjør bevist 

Anonymkode: 2c6cb...963

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du ble healet. Jeg går gjennom ca det samme som deg. Realist og ikke religiøs - men begynner nå å tro på omtrent alt. Jeg har hatt noen opplevelser selv som får meg til å tro/se/føle på enkelte alternative ting - og når en slik dør er åpner begynner man plutselig å holde døren åpen for veldig mye alternativt. Hvis en utrolig ting oppleves sann - da er det plutselig mye som kan være sant. Det er en voldsom opplevelse.

Anonymkode: 61b79...fab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kanskje hadde han evnen til å ta bort smerten din😊

Min farfar stoppet blod og tok bort smerter, han la på hendene og sa noe. Farmoren min kunne også stoppe blod. 

Hva de sa og hva de gjorde er det ingen som vet, de tok det med seg i graven.

Anonymkode: a4373...f58

Det kan hende.. Han var en skikkelig herlig mann ❤️

Jeg vet han drev på med litt spesielle greier, men ikke noe jeg har tort å blande meg for mye borti.. 

Det er veldig spesielt med sånne evner.. Moren min har en sånn type skjult kunnskap.. Hun kan se fremtiden i helt spesielle tilfeller. Noen er kanskje bare mer mottakelig for sånt, men jeg finner lksom ingen god forklaring på hvorfor og hvordan. Det er jo sikkert ikke noe de har spist?

Jeg er så redd og lukket for alt sånt at jeg veit ikke. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg tror noen har healende krefter. Jeg er sykepleier, og en av mine pasienter er overbevist om at jeg har healende energi. Hun føler seg alltid bedre, og plager forsvinner etter jeg har vært der. Ikke noe jeg gjør bevist 

Anonymkode: 2c6cb...963

Så herlig ❤️

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror også du ble healet. Jeg går gjennom ca det samme som deg. Realist og ikke religiøs - men begynner nå å tro på omtrent alt. Jeg har hatt noen opplevelser selv som får meg til å tro/se/føle på enkelte alternative ting - og når en slik dør er åpner begynner man plutselig å holde døren åpen for veldig mye alternativt. Hvis en utrolig ting oppleves sann - da er det plutselig mye som kan være sant. Det er en voldsom opplevelse.

Anonymkode: 61b79...fab

Ja det er akkurat det som jeg føler skjer. Jeg har begynt å tvile enkelte ting, og siden jeg opplevde det, så må det jo være mye mer som kan være ekte.. Og det er litt skummelt ja. 

Jeg tilhører egentlig en religion, og jeg tror på essensen i det, men det er så mange ting som bare ikke gir mening. Også skjer det slike ting som dette her med healingen og ikke vet jeg. Var det svart magi eller var det noe godt som religionen min snakker bra om.. Idk lkksom. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Fordi jeg står i en litt sånn troskrise selv nå... Jeg bare funderer mye og jeg er ganske logisk av meg, men sånne der ting som healing etc har jeg aldri trodd på. Jeg tror på Gud, men finner liksom ikke helt ut av det. Bare begynte å tenke på det så ville bare se hva andre vet .. 

Vel, i følge troen kan gud helbrede, noen ganger som svar på bønn, noen ganger som healing i menigheter, noen ganger i det stille via mennesker - om du kaller det helbredelse, healing, kvaksalveri - spiller egentlig ingen rolle hvis det virker, gjør det vel? 

Som en annen sier - min morfar var en slik person som hadde evner ingen snakket om men som alle visste om. De rundt han ba egentlig aldri om hjelp, han så de trengte det, noen ganger hørte vi han ikke, noen ganger mumlet noe for seg selv og så ble det bedre.. Ingen vits i å spekulere på hvorfor, det var bare slik.. 
Snåsamannen var dypt troende for eksempel, han var også veldig klar på at hans gaver var fra vårherre og han tok aldri betalt for eksempel.. Jeg tror at de som faktisk har gaven ikke ber om betaling, og jeg tror at noen får hjelp via bønn. Hva som evt var din svigerfars greie er umulig å si, men du kan jo evt spørre svigermor eller noen av de andre barna hans..?

Endret av Carrot
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maatte_ha_konto
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du er ikke logisk om du tror på Gud som i at det er noe som finnes;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Carrot skrev (2 minutter siden):

Vel, i følge troen kan gud helbrede, noen ganger som svar på bønn, noen ganger som healing i menigheter, noen ganger i det stille via mennesker - om du kaller det helbredelse, healing, kvaksalveri - spiller egentlig ingen rolle hvis det virker, gjør det vel? 

Som en annen sier - min morfar var en slik person som hadde evner ingen snakket om men som alle visste om. De rundt han ba egentlig aldri om hjelp, han så de trengte det, noen ganger hørte vi han ikke, noen ganger mumlet noe for seg selv og så ble det bedre.. Ingen vits i å spekulere på hvorfor, det var bare slik.. 
Snåsamannen var dypt troende for eksempel, han var også veldig klar på at hans gaver var fra vårherre og han tok aldri betalt for eksempel.. Jeg tror at de som faktisk har gaven ikke ber om betaling, og jeg tror at noen får hjelp via bønn. Hva som evt var din svigerfars greie er umulig å si, men du kan jo evt spørre svigermor eller noen av de andre barna hans..?

Jeg har prøvd å spørre mannen min, men han har en annen mening om det. Svigermor lever heller ikke lenger. 

Men tusen takk for svar 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maatte_ha_konto skrev (1 minutt siden):

Du er ikke logisk om du tror på Gud som i at det er noe som finnes;)

Man kan være logisk på forskjellige måter. Vi skal ikke ha den diskusjonen her. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var sikkert fordi han ba for deg. Mange Religiøse og Oppvåket folk kan gjøre bønn og få den bønnen til å bli virkelighet av Gud. 

Men ellers, healing funker og er ekte. Eksen min spørte meg faktisk om hun kunne gjøre healing greier på meg, men gærningen driver også med dark-magick, så takket nei as.

Men paranormale evner og sånt er child´s play. Bare barn som leker i barnehagen,

Det er ikke formålet. Formålet er å realisere og ha et permanent forhold til Gud. Bevissthet er formålet, ikke avada-kadabra.

#MohammadHijabErEnBabyBoy

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Conal skrev (1 time siden):

Det var sikkert fordi han ba for deg. Mange Religiøse og Oppvåket folk kan gjøre bønn og få den bønnen til å bli virkelighet av Gud. 

Men ellers, healing funker og er ekte. Eksen min spørte meg faktisk om hun kunne gjøre healing greier på meg, men gærningen driver også med dark-magick, så takket nei as.

Men paranormale evner og sånt er child´s play. Bare barn som leker i barnehagen,

Det er ikke formålet. Formålet er å realisere og ha et permanent forhold til Gud. Bevissthet er formålet, ikke avada-kadabra.

#MohammadHijabErEnBabyBoy

Hææ... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også du ble healet eller bedt for men det er ikke fjernhealing når du er i samme rom altså!

Endret av Lawyam
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...