AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Jeg var nysgjerrig, og brukte teknikk for håndmelking for å se om jeg har fått noe melk. Klarte å klemme frem noen svææært få dråper. I ettertid ble jeg redd for at det var dumt å gjøre dette så tidlig. Dessuten så jeg at det stod et sted at man ikke skal håndmelke om man har foranliggende morkake, noe jeg har. Har jeg ødelagt noe? 🥺 Anonymkode: 9ab38...c79
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Det går nok helt fint Det er mange som lekker litt råmelk i 3.trimester. Anonymkode: cec08...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Nei, du har ikke ødelagt noe men pumping/ håndmelking kan sette igang rier noe som kanskje ikke er så lurt ift foranliggende morkake og at du ikke burde føde før tidligst uke 37👀 Jeg fikk beskjed om å håndmelke fra uke 37, men det var avtalt med fødselslege pga jeg hadde svangerskapsdiabetes og barnet skulle ut noen uker før termin Anonymkode: 3d2b5...818 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå