Gå til innhold

Kan du anbefale en advokat - arv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er kommet i en kinkig situasjon i et arveoppgjør og innser jeg trenger en egen advokat.

Har 2 søsken og jeg trodde vi var enige, men når papirene skulle signeres var innholdet i avtalen ikke slik de har forespeilet meg på forhånd

Har ikke så god råd, men ikke dårlig nok til fri rettshjelp, jeg har undersøkt med gratis hjelp fra studenter, men de tar ikke arvesaker på noen av kontorene.

Trenger hjelp til å finne en dyktig advokat eller kanskje effektiv blir mer riktig da det ikke er veldig komplisert, men er redd for å komme ut for en av dem som skriver timer med gaffel for slett arbeid.

Anonymkode: 42ef5...5eb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For dem som kan ha en anbefaling, kan det nok være essensielt å få vite hvor i landet du befinner deg.

Anonymkode: 0336f...c4c

• Liker 3
Skrevet

Ja, må nesten vite hvor du er hen i landet.. Jeg kan nevne noen i Oslo. Man kan kanskje ta de som er bostyrere i offentlige skifter ved Oslo tingrett, de jobber veldig mye med det og har god peiling.

Anonymkode: 9d14b...b3e

• Liker 1
Skrevet

Det spiller ikke noen rolle hvor i landet, såvidt jeg har fått med meg tar de fleste slike saker via mail/tlf.

Kom gjerne med anbefalinger 😊

Anonymkode: 42ef5...5eb

Skrevet

Anne Sofie Rolfsjord, Ståle Kihle, Randi Birgitte Bull, Gitte Marie Bjurling, Heidi Kjær Trudvang, Sicilie Tveøy, Jostein Grosås, Christian Lundin, Jon Norvald Evensen, Henning Borge, Karen Bugge, Jacob Lindegaard. 

Anonymkode: 9d14b...b3e

• Nyttig 1
Skrevet

Det er bare å be om offentlig skifte, midlene tas fra boet.

Anonymkode: 242f8...437

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...