Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke tenkt sånn her tidligere. Vi har vært sammen med hverandre i 9 mnd. Men jeg tror jeg må gjøre det slutt fordi jeg ikke liker å spille playstation. Jeg skulle sikkert likt det og ville passet bedre med han om jeg var en gamergirl eller noe. Jeg har tidligere opplevd spillavhengighet så jeg får helt noja av å tenke på spill generelt. Men jeg har egentlig ikke lyst for vi har d bra ellers. Gamer dere jenter sammen med typen eller er dere ikke interessert i det? Hvordan er deres hverdag og hvordan får dere det til å fungere?? 

Anonymkode: 8c2cd...278

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor må du game bare for at han gjør det? Kan du ikke gjøre noe annet når han gamer? Han må jo ha andre felles interesser med deg. Dere hadde jo ikke funnet hverandre hvis han satt bak tastaturet døgnet rundt? 🤔

Anonymkode: 73e77...d80

• Liker 1
Skrevet

Tenk hvis farfar hadde dumpet farmor fordi han ikke likte å strikke 😱 Da hadde ikke jeg eksistert! Det er helt normalt å ha forskjellige interesser!

Anonymkode: 73e77...d80

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har ikke tenkt sånn her tidligere. Vi har vært sammen med hverandre i 9 mnd. Men jeg tror jeg må gjøre det slutt fordi jeg ikke liker å spille playstation. Jeg skulle sikkert likt det og ville passet bedre med han om jeg var en gamergirl eller noe. Jeg har tidligere opplevd spillavhengighet så jeg får helt noja av å tenke på spill generelt. Men jeg har egentlig ikke lyst for vi har d bra ellers. Gamer dere jenter sammen med typen eller er dere ikke interessert i det? Hvordan er deres hverdag og hvordan får dere det til å fungere?? 

Anonymkode: 8c2cd...278

er det nå du skjønte at han er gamer? eller er det at du er lei gaming en unnskylding siden du enten har funnet en annen eller har lyst å prøve ut en annen?

Anonymkode: e30c6...760

Skrevet

Om han har andre interesser enn gaming, evt. ikke er limt til skjermen hvert ledige øyeblikk så ser jeg ikke problemet. Det er sunt å ha litt ulike interesser.

Skrevet (endret)

Du må jo ikke spille PlayStation selv om han gjør det. Du gjør det du liker og han gjør det han liker. Du har dine interesser og han har sine. Skal folk slå opp på grunn av litt forskjellig interesser så hadde det endt med at mange angrer etter det er slutt. Hvis forholdet var bra ellers. Det viktigste er at dere har det fint sammen og elsker hverandre. Ikke at man alltid skal like det samme. 

Du sier du ikke har lyst for dere har det bra ellers. Er ikke det det viktigste da? At dere har det bra sammen? Da har jeg et råd. Ikke slå opp bare på grunn av han liker å spille PlayStation. Hadde vært noe annet hvis han satt med det hele tiden døgnet rundt og ikke hadde tid til deg.

Endret av Warrior

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...