Gå til innhold

Når kommer de jæ*** skattepengene!?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk mine skattepenger i fjor.

Anonymkode: f217e...5b1

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg fikk mine skattepenger i fjor.

Anonymkode: f217e...5b1

😂

Anonymkode: b658e...565

AnonymBruker
Skrevet

Deilig å være rentenist da, betale inn all skatten en gang i året og ferdig med den saken. 😁

Anonymkode: f2305...9cf

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har fått oppdatering på altinn idag? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Noen som har fått oppdatering på altinn idag? 

Nei, da blir det vel ikke penger denne uken heller? 

Anonymkode: bfa24...061

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, da blir det vel ikke penger denne uken heller? 

Vi får se da! En kollega fikk i dag. Så er litt hipp som happ

Anonymkode: d8bff...22a

Skrevet

Jeg har aldri fått før juni i tidligere år, så jeg venter ikke noe på minst et par uker. Kommer det før, blir jeg positivt overrasket. 7100 igjen, yay!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde nesten helt glemt skattepengene 😂 Fortsatt ikke kommet her.

Anonymkode: 5b878...b19

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke her heller 😥

Anonymkode: e7dd2...d6f

AnonymBruker
Skrevet

Venter og. 

AnonymBruker
Skrevet

Fremdeles ikke noe verken på meg eller mannen, ikke moren min heller. Detta tar tid. Venninnen min og mannen fikk for en måned siden.

Anonymkode: 7dfd6...696

AnonymBruker
Skrevet

Ingenting her enda på "mine krav og utbetalinger" :( 

AnonymBruker
Skrevet

Samme her😔

Anonymkode: 6d659...cc6

AnonymBruker
Skrevet

Jeg orker ikke å begynne stresse før i juni. Trenger skattepengene i ferien. (Forventer at det kommer i begynnelsen av juni, som det gjorde i fjor.)

Anonymkode: 9f635...823

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.5.2022 den 3.01):

Ingenting her enda på "mine krav og utbetalinger" :( 

Samme her. Leverte i midten av mars, så begynner bli utålmodig. Alle rundt meg har fått utbetalt, men jeg og mannen venter stadig. 😜

Anonymkode: e91fa...f43

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Samme her. Leverte i midten av mars, så begynner bli utålmodig. Alle rundt meg har fått utbetalt, men jeg og mannen venter stadig. 😜

Anonymkode: e91fa...f43

Mamma, pappa og broren min har heller ikke fått. Ikke jeg heller. Første gang i historien at ingen av oss har fått! 
Tante har ikke fått, onkel har. To søskenbarn har heller ikke fått. 
Eneste jeg vet om i nærfamilien som har fått, er onkel. Av venninnene mine så har ei fått, ei har ikke fått sist jeg hørte fra henne. Har aldri opplevd at så mange rundt meg ikke har fått skattepengene. Det må være noe nytt i år. Hører mamma fortelle om sine venninner som heller ikke har fått enda, kun et fåtall av dem. 

Mistenker skatteetaten har bestemt seg for å fucke med folk i år med vilje. De vet at folk vil ut å reise i år og samtidig så sliter folk økonomisk så de vet folk er avhengige av skattepengene for å reise. Så på grunn av lange passkøer så har de bestemt seg for å holde igjen skattepengene for å lage mindre press på passkøene og for å tvinge folk til Norges ferie. Slik at Norge kan tjene penger og for å holde fattige nordmenn hjemme i år. Det er min konspirasjonsteori og ingen kan overbevise meg om at jeg tar feil! 😂

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Mamma, pappa og broren min har heller ikke fått. Ikke jeg heller. Første gang i historien at ingen av oss har fått! 
Tante har ikke fått, onkel har. To søskenbarn har heller ikke fått. 
Eneste jeg vet om i nærfamilien som har fått, er onkel. Av venninnene mine så har ei fått, ei har ikke fått sist jeg hørte fra henne. Har aldri opplevd at så mange rundt meg ikke har fått skattepengene. Det må være noe nytt i år. Hører mamma fortelle om sine venninner som heller ikke har fått enda, kun et fåtall av dem. 

Mistenker skatteetaten har bestemt seg for å fucke med folk i år med vilje. De vet at folk vil ut å reise i år og samtidig så sliter folk økonomisk så de vet folk er avhengige av skattepengene for å reise. Så på grunn av lange passkøer så har de bestemt seg for å holde igjen skattepengene for å lage mindre press på passkøene og for å tvinge folk til Norges ferie. Slik at Norge kan tjene penger og for å holde fattige nordmenn hjemme i år. Det er min konspirasjonsteori og ingen kan overbevise meg om at jeg tar feil! 😂

🙈

Anonymkode: 7f98d...61c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Noen som har hørt noe i dag?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Noen som har hørt noe i dag?

Ikke ennå, de tar seg god tid i år.

Anonymkode: 1c2f6...795

AnonymBruker
Skrevet

Niks, ingenting her foreløpig, krysser fingrene for at dem kommer til uken.

Anonymkode: 7bfcf...3a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...