AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Å bruke kallenavn i meldinger som god morgen kjekken eller si på date at han har pent smil osv? Venter dere til han har begynt å bruke kallenavn og gitt deg komplimenter? Daten min sier han liker at jentene er litt sjenerte så kan det være dumt å tydelig uttrykke at jeg syns han er fin? Hvor mange dater bør man gå på før det? Jeg er vanligvis en jente som sier hva jeg føler men vil ikke virke betatt eller som "jegeren" og skremme han vekk.... Anonymkode: 8fbe7...3a1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Jeg er mann, og til meg er det lurt å gi komplimenter. Ikke masse, men noen. Tror kanskje mange menn liker det. Mer sjanse for at vi faller da Anonymkode: 56dba...199
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Ta det når det føles naturlig. Du kan jo prøve deg frem men ikke overdrive på begynnelsen liksom? Anonymkode: be3e3...a46 1
exictence Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Gi masse ekte komplimenter. Men ikke bare i hytt og vær som du slenger ut. Jeg er dame og gir gjerne komplimenter
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 Jeg kan gi for mye. Meeen det er bare hvis vi hopper til sengs fort. Da blir jeg så gira 😛 hvis du ikke er sjenert, så ikke lek sjenert fordi han har sagt han liker det. Vær deg selv og gi et ekte kompliment hvis det faller seg naturlig Anonymkode: 88d71...acc 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Jeg (mann) hater det. Både å få og å gi. Det er omtrent umulig å unngå det kleine, pompøse og klisjéaktige. At man liker noen skal man først og fremst vise, ikke si. Anonymkode: 0d2be...5cd 2
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Jeg gav kjæresten komplimenter på første date, til og med klappet han litt på rumpa. Burde vært buret inne og hengt i fengsel 🤣
exictence Skrevet 13. september 2022 #8 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Jeg (mann) hater det. Både å få og å gi. Det er omtrent umulig å unngå det kleine, pompøse og klisjéaktige. At man liker noen skal man først og fremst vise, ikke si. Anonymkode: 0d2be...5cd Ja, det er sant at man skal først og fremst vise det. Men er det ikke koselig i tillegg å få komplimenter? Du sier du hater det. Hvorfor det?
exictence Skrevet 13. september 2022 #9 Skrevet 13. september 2022 Jeg tror jeg gir mye komplimenter. Kanskje for mye? Jeg elsker å gi og få kose komplimenter
BeLeven Skrevet 13. september 2022 #10 Skrevet 13. september 2022 Så lenge det er ektefølt kan det da ikke bli for mye eller for tidlig... Kjør på! 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #11 Skrevet 13. september 2022 Når jeg føler for det. Gir aldri "strategiske" komplimenter. Anonymkode: faab8...e9c 2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #12 Skrevet 13. september 2022 exictence skrev (1 time siden): Ja, det er sant at man skal først og fremst vise det. Men er det ikke koselig i tillegg å få komplimenter? Du sier du hater det. Hvorfor det? Jeg hater det fordi språket som gjerne brukes i sånne situasjoner er så forslitt og ødelagt av klisjeer og fraser. Ordene er inflaterte og har mistet sin mening og verdi, sånn at de klinger hult og pompøst selv om ønsker å uttrykke autentiske følelser. Anonymkode: 0d2be...5cd 1
uglejenta Skrevet 13. september 2022 #13 Skrevet 13. september 2022 Ville ventet med «kjekken» og slike ting til 3.date kanskje, kommer helt an på settingen og kjemien. Et kompliment derimot synes jeg passer allerede på første date, f.eks «så fin du var i den skjorta» 2 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #14 Skrevet 13. september 2022 Jeg gir komplimenter så fort jeg føler for det 😅 kan godt starte første samtale med å gi et kompliment. Kallenavn kommer når det faller seg naturlig. Anonymkode: 816de...f32
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #15 Skrevet 13. september 2022 uglejenta skrev (2 timer siden): Ville ventet med «kjekken» og slike ting til 3.date kanskje, kommer helt an på settingen og kjemien. Et kompliment derimot synes jeg passer allerede på første date, f.eks «så fin du var i den skjorta» Ja det burde jeg gjort. Jeg kalte han kjekken på god morgen melding i dag og fikk bare god morgen ha en fin dag også navnet mitt tilbake. Haha... Anonymkode: 8fbe7...3a1
exictence Skrevet 13. september 2022 #16 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hater det fordi språket som gjerne brukes i sånne situasjoner er så forslitt og ødelagt av klisjeer og fraser. Ordene er inflaterte og har mistet sin mening og verdi, sånn at de klinger hult og pompøst selv om ønsker å uttrykke autentiske følelser. Anonymkode: 0d2be...5cd Da vil jeg si at det du føler handler om deg og at du føler det på den måten. Jeg føler ikke det sånn. Vi har forskjellige oppfatninger om det. Sannheten for deg er ikke sannheten for meg.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #17 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 17.02): Jeg (mann) hater det. Både å få og å gi. Det er omtrent umulig å unngå det kleine, pompøse og klisjéaktige. At man liker noen skal man først og fremst vise, ikke si. Anonymkode: 0d2be...5cd Spesielt... Kan si med en gang at jeg aldri hadde falt for eller vært sammen med en mann som ikke hadde såpass kontakt med følelsene sine at han ikke klarte å gi genuine komplimenter. Anonymkode: 8fbe7...3a1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #18 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 11.53): Å bruke kallenavn i meldinger som god morgen kjekken eller si på date at han har pent smil osv? Venter dere til han har begynt å bruke kallenavn og gitt deg komplimenter? Daten min sier han liker at jentene er litt sjenerte så kan det være dumt å tydelig uttrykke at jeg syns han er fin? Hvor mange dater bør man gå på før det? Jeg er vanligvis en jente som sier hva jeg føler men vil ikke virke betatt eller som "jegeren" og skremme han vekk.... Anonymkode: 8fbe7...3a1 Slutt å spør om når du skal gi komplimenter, når du skal ha sex, og når du skal ta prat om eksklusivitet. Hvilke svar forventer du? 12 dager og 2 timer. La ting skje etter en naturlig progresjon. Ikke lev livet ditt etter rigide tidsbestemte regler, eller svar fra fremmede på et forum. Anonymkode: 2ac01...16b
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #19 Skrevet 13. september 2022 God morgen, kjekken, synes jeg høres utrolig kleint ut... Jeg gir komplimenter når det faller seg slik, men ikke noe planlagt og oppkonstruert. Vil ha noe som er ektefølt og spontant selv, og ikke noe som bare høres ut som smisking og sånn kunstig skryt. Anonymkode: 01552...5a6 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #20 Skrevet 13. september 2022 AnonymBruker skrev (På 12.9.2022 den 11.53): Å bruke kallenavn i meldinger som god morgen kjekken eller si på date at han har pent smil osv? Venter dere til han har begynt å bruke kallenavn og gitt deg komplimenter? Daten min sier han liker at jentene er litt sjenerte så kan det være dumt å tydelig uttrykke at jeg syns han er fin? Hvor mange dater bør man gå på før det? Jeg er vanligvis en jente som sier hva jeg føler men vil ikke virke betatt eller som "jegeren" og skremme han vekk.... Anonymkode: 8fbe7...3a1 Hvorfor gjøre alt så komplisert. Hva med å bare være deg selv. Hvis han ikke syns det er tiltrekkende, så er dere åpenbart ikke ment for hverandre. Anonymkode: 24f05...c70 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå