Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siste tiden har meg og kjæresten hatt det litt tøft, i dag sendte hun melding «stoler du på meg? lar du meg logge inn på instagram’en din?»  Hun har egentlig all grunn til å være usikker etter jeg skuffet henne og gjorde henne usikker. Jeg var på fest og sendte noen tørre snap-bilder til noen jenter fordi vi hadde kranglet. Dette gjorde at hun mistet litt tillit til meg. Burde jeg la henne få lov å la igjennom instagram? Har ingenting å skjule for henne så kanskje hun får litt fred i sjelen?

hva tenker dere?

Anonymkode: 14166...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja

Anonymkode: accdf...331

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja

hvorfor egentlig? ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg var på fest og sendte noen tørre snap-bilder...

Hva er et tørt bilde? 

Anonymkode: 113fa...e89

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

hvorfor egentlig? ts

Hun er trolig redd for at du har gjort mer eller holdt på lenge. Sier du nei vil hun i alle fall tro det. Men ville vert tydelig på at hun skal få lov denne gangen fordi du forstår at det var dumt å sende de snappene,men at hun ikke får drive å henge og sjekke i fremtiden uten grunn.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hva er et tørt bilde? 

Jeg skal være ærlig og jeg husker ikke… derfor hun er så hysterisk. Hun skjønner ikke hvorfor jeg tok kontakt med de jentene og det skjønner ikke jeg heller. 

ts

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun er trolig redd for at du har gjort mer eller holdt på lenge. Sier du nei vil hun i alle fall tro det. Men ville vert tydelig på at hun skal få lov denne gangen fordi du forstår at det var dumt å sende de snappene,men at hun ikke får drive å henge og sjekke i fremtiden uten grunn.

enig i den, hun er jo den jeg vil være med. Ingen usikkerhet der, jeg er bare veldig lei meg for at jeg satt henne i den posisjonen… Hun sier til meg oftere nå enn før at hun elsker meg

ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Siste tiden har meg og kjæresten hatt det litt tøft, i dag sendte hun melding «stoler du på meg? lar du meg logge inn på instagram’en din?»  Hun har egentlig all grunn til å være usikker etter jeg skuffet henne og gjorde henne usikker. Jeg var på fest og sendte noen tørre snap-bilder til noen jenter fordi vi hadde kranglet. Dette gjorde at hun mistet litt tillit til meg. Burde jeg la henne få lov å la igjennom instagram? Har ingenting å skjule for henne så kanskje hun får litt fred i sjelen?

hva tenker dere?

La henne logge inn. Men…

Dette er kontrollerende oppførsel. Og det er ikke noe du skal finne deg i. Så etter at hun har sett gjennom at det ikke var noe å finne skal hun faktisk beklage dette opptrinnet.

Så gi henne tilgang, og la henne deretter miste oppmerksomheten din. Ikke si noe, bare ghost henne. Det er hun som skal oppsøke deg og be om unnskyldning. Og det skal hun vite på dette tidspunktet.

Gjør du ikke dette lar du en veldig usunn dynamikk få slå rot i forholdet deres. Da er det bedre å avslutte med en gang.

Skrevet
ClausSaus skrev (17 minutter siden):

... gi henne tilgang, og la henne deretter miste oppmerksomheten din. Ikke si noe, bare ghost henne. 

Og de sier damer opptrer merkelig. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
Skrevet
ClausSaus skrev (21 minutter siden):

La henne logge inn. Men…

Dette er kontrollerende oppførsel. Og det er ikke noe du skal finne deg i. Så etter at hun har sett gjennom at det ikke var noe å finne skal hun faktisk beklage dette opptrinnet.

Så gi henne tilgang, og la henne deretter miste oppmerksomheten din. Ikke si noe, bare ghost henne. Det er hun som skal oppsøke deg og be om unnskyldning. Og det skal hun vite på dette tidspunktet.

Gjør du ikke dette lar du en veldig usunn dynamikk få slå rot i forholdet deres. Da er det bedre å avslutte med en gang.

Han har gitt henne grunn til å være usikker på han, men det er hun som er urimelig?

Anonymkode: fce65...cbe

• Liker 2
Skrevet
ClausSaus skrev (23 minutter siden):

La henne logge inn. Men…

Jeg skal la hun logge inn, men er ikke enig i det du sier. Ja, kanskje det er kontrollerende oppførsel, men dette hadde vel aldri skjedd om jeg ikke dreit meg ut? Føler det er min oppgave å vise henne igjen at hun kan stole på meg, hva forventer du hvis du hadde følt deg sviktet? Hadde hun vært sånn hele tiden hadde jeg skjønt at dette er ikke noe forhold man skal være i. 

ts

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Er dere 17 år?

Jeg vet ikke hva en tørr snap er, er det en kjedelig/upersonlig snap? 
Hvis du har sendt masse snaps til folk du vanligvis ikke snakker med, bare fordi dere krangla, skjønner jeg at hun er usikker.

...Men hun har ikke rett til å se på mobilen din. Det er det ingen som har. Du må bare ta deg sammen og være mer tillitsverdig. 
Du kan vise denne tråden til henne, så får hun se selv. 
Jeg er veldig tillitsverdig, men hadde aldri gitt samboer PIN-kode til mobilen eller noe sånt. Det handler ikke om at jeg vil skjule noe, men at jeg er en separat person. Ingen skal smelte helt sammen, det er ikke sunt. 

Hilsen dame på 33, som har vært i forhold der menn ville se på mobilen min, og i forhold der jeg har villet se på mobilen til andre. Ikke bra.

Anonymkode: dd9c1...284

• Liker 1
Skrevet

Ja såklart lar du hun gjøre det. 

Anonymkode: 30145...ebe

Skrevet

La henne gjøre det. Det vil gi henne ro. Det vil hjelpe henne å få tilliten tilbake.

Jeg og min mann havnet hos parterapaut etter at min mann hadde for god kontakt og for mye kontakt med en kvinnelig kollega. Parterapauten anbefalte at jeg skulle få se på meldinger på tlf til mannen min, en periode. For å hjelpe meg med å få tilliten tilbake. Det har hjulpet meg med å stole på han igjen. Selv om min mann tok det litt sånn at han ble lei seg  og spurte om jeg ikke stolte på han. Og det gjorde jeg jo heller ikke. Så la henne få se. 

Anonymkode: 0e655...78c

Skrevet

Hvis du lar henne gjøre det, gjør det sammen, så hun kan stille spørsmål underveis. 

Anonymkode: d1c03...633

• Liker 1
Skrevet
ClausSaus skrev (9 timer siden):

La henne logge inn. Men…

Nei vettu hva!

Her er det han som har tabbet seg ut, skulle bare mangle at hun får innsyn.

Dette er en ‘mann’ som har instagram, han burde helt seriøst være glad at han har dame i det hele tatt. Ynkelig. 

Anonymkode: ee970...6ac

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og de sier damer opptrer merkelig. 

Her inne er menn på styr…

Instagram. Flørte med andre damer. Oppføre seg dustete mot dama når man selv har tabba seg ut.

KG er mer og mer incel-sfære.

Anonymkode: ee970...6ac

• Nyttig 1
Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

hva tenker dere?

Du er en drittsekk. Gratulerer med det!

Anonymkode: 05fab...7bc

Skrevet
9 hours ago, ClausSaus said:

La henne logge inn. Men…

Ja som mann vil du vel heller at en dame skal finne seg i absolutt alt du gjør.

Anonymkode: 05fab...7bc

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...