AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Vet ikke hvor det hører til, så skriver det her. Skal være to uker i Oslo. Sjekket ut kollektiv, og der jeg skal tar det omtrent 1,5t med buss/tbane. Har jeg bil så kommer jeg meg dit jeg skal på i underkant av 40min. Det frister veldig å ta med bil i Oslo. Vet at det koster, men føler at det kanskje likevel er gunstig med tanke på tiden jeg sparer, hver vei. Litt mindre stress i tillegg. Noen som vet noe om dette? Både parkeringshus, og ev privat personer som har parkeringsplass, men kanskje ikke være i Oslo akkurat de ukene, og vil leie det ut. Det blir i så fall fra den ene søndagen til fredag uka etter. Hva pleier prisen å være, I så fall. Det er i og rundt Løren området. Anonymkode: f6b3b...a39
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #2 Skrevet 13. september 2022 Da må du nok bare stå i p-hus. Koste hva det vil. Anonymkode: 0ae69...5b2
AnonymBruker Skrevet 13. september 2022 #3 Skrevet 13. september 2022 Tror ikke det er beboerparkering på Økern, så du finner kanskje en gateparkering der. Ikke langt å gå til Løren derfra. Anonymkode: 17645...9d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå