AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #1 Skrevet 12. september 2022 Var på byen sammen med en dame jeg holder på, vi begge er 23. Liker ho sinnsykt godt, og jeg vet at ho er småforelsket i meg og, men er bare 3-4 gangen vi møttes nå. Jeg møtte ho rundt kl 12 på byen, og ho var sinnsykt full. Men etter 1t ser jeg ho kysse en annen kar i barkøen, det varte bare i 4-5 sek, bør jeg legge for mye i det? Senere på kvelden var ho bare med meg, men ho sender stadig snaps om at ho savner meg og slikt. Hva hadde dere gjort? Problemet er jo at jeg begynner og digge dama ekstremt. Anonymkode: 41e00...e29
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. september 2022 #2 Skrevet 12. september 2022 Hun er ikke verdt det, tenker jeg. Når man holder på med noen, så er det respektløst å kline med andre.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #3 Skrevet 12. september 2022 Athena Catalina skrev (1 minutt siden): Hun er ikke verdt det, tenker jeg. Når man holder på med noen, så er det respektløst å kline med andre. Ja, du har rett. Men vi har jo bare møttes 3-4 ganger, vi er jo ikke sammen eller noe. Pluss ho var sinnsykt full. Anonymkode: 41e00...e29
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #4 Skrevet 12. september 2022 Har du snakket med henne om det? Anonymkode: 9c8bc...875
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #5 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du snakket med henne om det? Anonymkode: 9c8bc...875 Jada, ho er lei seg. Men er dere dame virkelig så borte når dere er såpass fulle? Anonymkode: 41e00...e29
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #6 Skrevet 12. september 2022 Har dere tatt praten og slått fast at dere er eksklusive? Forsvarer henne ikke, men kan jo hende hun tror det er ok hvis dere ikke har noe seriøst på gang enda. Eller en annen tanke som slo meg, hun kan jo faktisk prøve å få en reaksjon fra deg, for å se hvor mye du faktisk bryr deg. Lite voksen handling, men hatt flere venninner som har holdt på sånn for å få se hvor mye fyren bryr seg. Dere må hvertfall snakke sammen, vær ærlig og fortell at du liker henne kjempegodt og rett og slett ble lei deg/ litt sjalu av det hun gjorde i barkøen. Reagerer hun negativt er det ikke noe å samle på. Anonymkode: a5658...4ce
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #7 Skrevet 12. september 2022 Du vil ikke ha en dame som ikke klarer å styre seg i fylla. Anonymkode: 68aec...79c 1 2
Gjest Athena Catalina Skrevet 12. september 2022 #8 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, du har rett. Men vi har jo bare møttes 3-4 ganger, vi er jo ikke sammen eller noe. Pluss ho var sinnsykt full. Anonymkode: 41e00...e29 Ingen unnskyldning at hun var sinnsykt full. Men føler du for å gi henne en ny sjanse, er jo det opp til deg.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #9 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har dere tatt praten og slått fast at dere er eksklusive? Nei 😅 Tviler ektremt sterkt på at ho gjorde det for og få reaksjon, ho var altfor full til det. Ikke bra! Men alle fortjener en ny sjanse syns jeg. Anonymkode: 41e00...e29 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #10 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du vil ikke ha en dame som ikke klarer å styre seg i fylla. Anonymkode: 68aec...79c Godt poeng ja haha. Men ditto blir ho kåtere i senga, positivt det. Anonymkode: 41e00...e29 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #11 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jada, ho er lei seg. Men er dere dame virkelig så borte når dere er såpass fulle? Anonymkode: 41e00...e29 Ok, hvis du klarer å glemme det og hun angrer så tenker jeg at det bør gå greit. Men nei, alle damer gjør ikke sånt i fylla. Anonymkode: 9c8bc...875
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #12 Skrevet 12. september 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Ingen unnskyldning at hun var sinnsykt full. Men føler du for å gi henne en ny sjanse, er jo det opp til deg. Ja gjør nok det, hadde ho ligget med en annen derimot. Vet ho digger meg veldig mye, og ho er altfor pen til og gi slipp på. Anonymkode: 41e00...e29
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #13 Skrevet 12. september 2022 Men da vet du jo hva du får. Anonymkode: 68aec...79c
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #14 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da vet du jo hva du får. Anonymkode: 68aec...79c Ho er bra dame, og ekstremt lekker, så tilbudene renner inn på byen haha. Men problemet er ho i fylla ja, men nå snakker vi litt for mye drikke full. Anonymkode: 41e00...e29
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #15 Skrevet 12. september 2022 Du er 23 år. Spar sånne eiesyke greier til du er voksen. Det 98,8% sjanse at denne dama ikke blir din livspartner og hønemor til dine unger. Nyt livet mens du kan. Anonymkode: e7237...1a7 4 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #16 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Du er 23 år. Spar sånne eiesyke greier til du er voksen. Det 98,8% sjanse at denne dama ikke blir din livspartner og hønemor til dine unger. Nyt livet mens du kan. Anonymkode: e7237...1a7 Det vet du jo ikke. Anonymkode: 413e3...39a
Carrot Skrevet 12. september 2022 #17 Skrevet 12. september 2022 (endret) greia her er at dere a) ikke er i noen form for relasjon, b) dere har ikke hatt "praten" om å være eksklusive c) dette var en fyllegreie før a og b var avklart og d) du er fornermet for hva egentlig? Endret 12. september 2022 av Carrot 1
ClausSaus Skrevet 12. september 2022 #18 Skrevet 12. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Var på byen sammen med en dame jeg holder på, vi begge er 23. Liker ho sinnsykt godt, og jeg vet at ho er småforelsket i meg og, men er bare 3-4 gangen vi møttes nå. Jeg møtte ho rundt kl 12 på byen, og ho var sinnsykt full. Men etter 1t ser jeg ho kysse en annen kar i barkøen, det varte bare i 4-5 sek, bør jeg legge for mye i det? Senere på kvelden var ho bare med meg, men ho sender stadig snaps om at ho savner meg og slikt. Hva hadde dere gjort? Problemet er jo at jeg begynner og digge dama ekstremt. Anonymkode: 41e00...e29 Da er hun ikke kandidat for noe seriøst. Sorry, mate.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2022 #19 Skrevet 12. september 2022 Dette kunne vært meg, jeg har nettopp klart å spolere et potensielt forhold pga at jeg tabbet meg ut på samme måte. Jeg er iallefall sinnsykt lei meg for at jeg drakk meg så full og klinte med en annen. Høres helt latterlig ut, men jeg var så full at jeg tok feil av den ukjente, tilfeldige personen og han jeg egentlig var forelsket i. Iallefall ble det kroken på døra, han vil ikke ha noe mer med meg å gjøre, og jeg har ekstrem kjærlighetssorg. Skulle gjort alt for å ta det tilbake. Så da blir spørsmålet om det er noe du kan tilgi og glemme. Og om du kan takle at hun blir full og flørtete, for det er nok et personlighetstrekk. Ikke dermed sagt at hun faktisk er utro. Anonymkode: 6acbb...c9c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå