Gå til innhold

ta opp kontakten med ex igjen selv om han er i et nytt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gjorde det slutt med ex for ca 1,5 år siden. Så han faktisk tilfeldig for en uke siden. Vi pratet masse og virket ikke som han var bitter for at forholdet tok slutt. jeg snakket mye om hvordan det nye forholdet jeg var i var mislykket og hvordan dating etterhvert hadde blitt til et  mareritt. var faktisk koselig å se han igjen. håper han tok hintet ved at jeg muligens vil tilbake

har han fortsatt på sosiale medier, har funnet ut at han har en kjæreste. hva burde jeg gjøre? ta kontakt? i såfall vennskapelig? eller la være?

Anonymkode: 0b042...769

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, dropp det og gå videre med livet ditt og respekter at han har gjort det samme. 

Anonymkode: db9f8...5ee

• Liker 10
Skrevet

Bevar verdigheten og la være. Allerede litt patetisk det du har fortalt 

Anonymkode: 1be14...864

• Liker 8
Skrevet

Troll? 

Selvfølgelig skal du ikke ta kontakt med han. Dine intensjoner er ikke gode. La dem være. Grunnen til at han ikke er bitter er fordi han har det bra nå. Han har gått videre. At du snakker om ditt mislykkede forhold og datingliv er rart. Dere har ikke møttes på 1.5 år og det første du gjør er å fortelle om forholdet som ikke gikk bra til exen din? 

Tror dette er troll. 

Anonymkode: 54efe...8a5

• Liker 2
Skrevet

Nei, gå videre.

Anonymkode: 65383...64f

• Liker 1
Skrevet

Du har allerede fortalt om det dårlige forholdet du er i, og sånn sett gitt ham noe å tenke på.  Hvis han er i samme situasjon, vil han ta kontakt selv. Hvis ikke, så la det være. 

Anonymkode: e8c7c...63d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Herregud. Har du ingen takt eller skamvett? La han være i fred.

Anonymkode: 22d66...9c3

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

gjorde det slutt med ex for ca 1,5 år siden. Så han faktisk tilfeldig for en uke siden. Vi pratet masse og virket ikke som han var bitter for at forholdet tok slutt. jeg snakket mye om hvordan det nye forholdet jeg var i var mislykket og hvordan dating etterhvert hadde blitt til et  mareritt. var faktisk koselig å se han igjen. håper han tok hintet ved at jeg muligens vil tilbake

har han fortsatt på sosiale medier, har funnet ut at han har en kjæreste. hva burde jeg gjøre? ta kontakt? i såfall vennskapelig? eller la være?

Så respektløs du er! 
Du holder deg selvfølgelig langt unna. 

Anonymkode: c85b6...f51

• Liker 3
Skrevet

Du lar være. Du er en ex og det vil aldri bli vennskap mellom dere 

Anonymkode: 9cda7...a90

• Liker 1
Skrevet

Det høres jo ut som han har det fint nå. Så unn ham det. Ikke ta kontakt. Han tok nok hintet at du var interessert hvis han ville.

• Liker 1
Gjest kruspersilletaco
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

La være. Han vet du er singel, så hvis møtet gjorde at han angrer å heller vil ha deg, så får det bli opp til ham å ta kontakt 

Skrevet

Du høres ut som en hyggelig person 🙈 Ha respekt for andre mennesker og hold deg langt unna. 

Anonymkode: d4107...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...