mrrte Skrevet 12. september 2022 #1 Del Skrevet 12. september 2022 Første gang jeg har fått korona, og jeg som hadde begynt å tro jeg måtte være immun, isåfall veldig heldig😅 Jeg merket først tørrhoste, så feber - dagen etter helt slått ut, smerter/frysninger i kroppen og enten da fryse eller altfor varm, kvalm… Jeg ble sengeliggende. Klarte ikke å spise før sent på kvelden pga kvalmen, og da merket jeg at Pepsi smakte bensin og andre ting jeg tok en bit av ikke hadde noen særlig smak, mer «vannete». Og den hosten gjør meg sprø, noen som vet hva som kan evt lindre hosten? I dag våknet jeg med så mye slim som måtte hostes og harkes opp, så merker at formen blir verre. Noen som vet hvor lang tid ca man er mest syk og opplevd at smaksansen er borte eller endret og vet ca når den kan komme tilbake? Hva hjalp deg når du hadde korona? 🤒 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 12. september 2022 #2 Del Skrevet 12. september 2022 Vi var 3 som hadde korona i hus samtidig, det var veldig sannysynlig akkurat samme smittekilde vi alle tre hadde. Vi hadde 3 helt forskjellige forløp - både med tanke på symptomer og hvor kraftige de var - tror derfor det vil være umulig å gi deg noe godt svar på dette. Ditt forløp så langt høres mest ut som det min kone hadde (tørrhoste og tap av smak). Hun gikk lenge og småhostet, selv etter hun var frisk. Smakssansen kom også gradvis tilbake etter ettpar uker. Hun var dog ikke "utslått" slik som jeg var, tok 3 dager, så var jeg egentlig ganske fin igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg