Gå til innhold

Han trener og vil ha en sporty dame og jeg hater trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dater en skikkelig digg fyr som trener og som nevnte at han vil ha en dame som trener og spiser sunt. Har det først og fremst med utseendet å gjøre eller med felles interesser? For jeg er pen og slank men hater å trene! Hvilke treningsformer er godkjent som trening utenom treningsstudio? Jeg går tur med venninner hver søndag tells det som trening? 

Anonymkode: 8f3e8...064

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vær ærlig, si at du aldri har hatt et behov for trening og at du ikke vet om dette er din greie men at du er villig til å forsøke ulike greier hvis det er en mulighet, men ikke fake. Å starte en greie, som kan bli et forhold på falske premisser er sjelden smart da det som regel faller sammen etter en stund og han vil føle seg lurt..  Å gå tur er fint, men det er ikke trening om ikke pulsen kommer opp en god del i hastighet i minst 20 minutter liksom.. 

Endret av Carrot
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Dater en skikkelig digg fyr som trener og som nevnte at han vil ha en dame som trener og spiser sunt. Har det først og fremst med utseendet å gjøre eller med felles interesser? For jeg er pen og slank men hater å trene! Hvilke treningsformer er godkjent som trening utenom treningsstudio? Jeg går tur med venninner hver søndag tells det som trening

Nei det telles ikke som trening. 

det har nok litt med utseende så å gjøre men også samme verdier og interesse. Noen som forstår hans interesse og aksepterer at han legger så mye i det. Men hvis han liker deg til tross for at du ikke trener så har det vel ikke så mye ha si. Men hvis du lyver om det så vil det komme til syne senere og kanskje by på problemer. 

Anonymkode: 9d3db...f2c

• Liker 2
Skrevet

Bare ikke lat som om du er en annen enn du er. Ikke lat som om du trener masse, det vil jo bli åpenbart ganske fort at du løy.

Anonymkode: 7169f...cbc

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dater en skikkelig digg fyr som trener og som nevnte at han vil ha en dame som trener og spiser sunt. Har det først og fremst med utseendet å gjøre eller med felles interesser? For jeg er pen og slank men hater å trene! Hvilke treningsformer er godkjent som trening utenom treningsstudio? Jeg går tur med venninner hver søndag tells det som trening? 

Du har tenkt å fange han i fella for så å opplyse armt du hater trening? Hva med å være ærlig??

Anonymkode: ffe96...723

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Et aktivitetsnivå som gjør at du får litt puls og belaster HELE muskalturen i kroppen noen ganger i uken pluss et kosthold som gir mening, sier noe om personens kunnskap om velvære og forebygging av aldring/skader.

Personlig skjønte jeg ikke dette før jeg ble nærmere 26.. Nå gir trening myye mer mening!

Dette er sexy både hos kvinner og menn.

Skrevet

For min del handler det ikke om utseende eller felles interesse, men å ha noe likt syn på helse. 
Jeg trener heller ikke selv pga utseende, men pga helsegevinsten. 
Jeg liker lage sunn mat, fordi jeg liker smaken av det. Jeg bruker mye grønnsaker, fisk og magert kjøtt. 

Du sier du er slank og pen, men spiser du sunt? Hva gjør du for å ta vare på kroppen din? og ikke minst, hvor gammel er du?

Anonymkode: 3463c...82e

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei det telles ikke som trening. 

det har nok litt med utseende så å gjøre men også samme verdier og interesse. Noen som forstår hans interesse og aksepterer at han legger så mye i det. Men hvis han liker deg til tross for at du ikke trener så har det vel ikke så mye ha si. Men hvis du lyver om det så vil det komme til syne senere og kanskje by på problemer. 

Anonymkode: 9d3db...f2c

Hvorfor tells ikke det som trening=? Jeg går turer og fjelltopper hver dag og skal si deg at det er trening!

Anonymkode: 3ab71...63d

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes ikke du skal begynne å trene for å please han. Skal du begynne å trene, må det være noe du gjør for din egen del og ikke for hans del. Så hvis han er så opptatt av at du skal trene og du ikke er noe glad i det, er dere kanskje ikke «a match made in heaven?»

• Liker 2
Skrevet

Hvilke trening liker du?  Jeg tenker at skal en kalle det trening, så bør en få pulsen opp. Så tur med venninne høres ikke helt som trening.

Men. Helt ærlig. Om du ikke liker å trene, så gjør noe du liker. Om dette ikke passer for han, så skit i hele han. Ikke tilpass deg han, eller noen andre til å gjøre noe du ikke liker.

Anonymkode: eed2b...b8e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...